  • Data: 2006-11-05 14:59:33
    Temat: Re: oszustwo na ebay
    Od: "Artur" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taniej niż jechać w ciemno nie wiadomo dokąd. Zresztą nic nie stoi na
    > przeszkodzie, żeby na początek obdzwonić parę urzędów celem ustalenia
    > tego właściwego. A podejrzewam, że jeśli wyślesz pismo do niewłaściwego,
    > w najgorszym razie odpiszą Ci że oni się tym nie zajmują, i będziesz
    > mógł spróbować ponownie.

    > Większą szansę widzę w pojawieniu się u kontahenta i zagrożeniem, że
    > jeśli się nie dogadacie, to skoro już tu jesteś następnym twoim
    > przystankiem będzie Urząd X na Ystraße 123 celem złożenia Z (tu jakieś
    > mądre niemieckojęzyczne określenie doniesienia o popełnieniu
> [...]

    Masz rację, mądrzej i taniej będzie wykonać pierwsze ruchy w Polsce.
    Znalazłem strone www Policji w Garz, czyli w jego miejscu zamieszkania
    jest nawet telefon kontaktowy, poszukam osoby mówiącej biegle
    po niemiecku, zadzwonimy tam i zapytam jakie kroki zaleca tamtejsza
    Policja, czy można złożyć doniesienie mailem lub faxem.
    http://www.polizei.gv.at/graz/organisation/welcome.a
    sp

    Narazie nic mądrzejszego nie przychodzi mi do głowy.

    Pozdrawiam
    Artur