  • Data: 2006-11-05 11:45:42
    Temat: Re: oszustwo na ebay
    Od: "oszukany" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacznij od zgloszenia na Ebay nieotrzymanego,
    > a zaplaconego przedmiotu.
    >
    > Po zalogowaniu:
    >
    > "Unstimmigkeiten online klären"
    >
    > a po otwarciu strony
    >
    > "Nicht erhaltene oder von der Beschreibung abweichende Artikel"
    >
    > Zazwyczaj skutkuje!
    >
    > pzdr., Jacek

    Już to zrobiłem, uruchomiłem proces pod tytułem "dispute console"
    mimo tego gość nie przysłał dokumentów ktore wskazywały by na to że
    wysłał zegarek, podał numer paczki która okazuje się tylko listem
    ktory to list do mnie nie dotarł. Podejrzewam że gra na zwłoke i podał
    jnumer innej przesyłki którą wysłał nie wiadomo gdzie i do kogo.