  • Data: 2007-02-13 08:10:07
    Temat: oskarzyciel posilkowy a wyrok
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zwracam sie z nastepujacym pytaniem do ludzi ktorzy maja troche wieksze
    pojecie o prawie ode mnie.
    Jestem oskarzycielem posilkowym w sprawie ktora sie toczy juz od 1998r
    dotyczy ona zaniedbania obowiazkow przez dwoch lekarzy ktorzy
    spowodowali smierc mojego dziecka. Jedna z lekarek poddala sie
    dobrowolnie karze a z drugim lekarzem spotykalam sie na korytarzu sadowym.
    Sprawa byla juz raz w sadzie II instancji ale z uwagi na bledy
    proceduralne powrocila spowrotem do pierwszej instancji. I ti sie toczyla.
    Z uwagi na to ze juz nie mieszkam w mojej miejscowosci rodzinnej wszelka
    korespondencje otrzymywalam na obecny adres. Dostalam wczoraj
    postanowienie sadu o tym ze wydal postanowienie o przekazaniu do
    szpitala reszty dokumentacji medycznej z uwagi na to ze dnia 27
    listopada! uniewinnil lekarza.
    I tu jest moje pytanie:
    Czy to znaczy ze ja juz nie moge nic dalej zrobic? Chodzi mi o
    ewentualne zaskarzenie tego wyroku itp.
    Czy sad powinien mnie poinformowac o wyroku?
    Troche sie pogubilam i za wszelke odpowiedzi bardzo dziekuje