eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoopóźnienie w naprawie gwarancyjnej › opóźnienie w naprawie gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.ipartners.pl!ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: opóźnienie w naprawie gwarancyjnej
    Date: Wed, 16 Nov 2005 15:44:06 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 11
    Message-ID: <dlfgjm$1nd$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.164.34
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1132152246 1773 157.25.164.34 (16 Nov 2005 14:44:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Nov 2005 14:44:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:342913
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupiłem komputer, który od razu był zepsuty (czego niestety nie było widać,
    tylko wyszło gdzieś po tygodniu). Oddałem do naprawy gwarancyjnej
    (gwarantowane na ofercie zakupu 14 dni) i mija już trzeci tydzień od
    przyjęcia do naprawy a serwis informuje mnie, że płyta którą dostali do
    naprawy też jest zepsuta, więc mam czekać kolejne 14 dni. Czy poza skargą do
    do rzecznika praw konsumenta i innych takich nic nie wnoszących pierdół mogę
    coś zrobić?

    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1