eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoopóźnienie w naprawie gwarancyjnej › opóźnienie w naprawie gwarancyjnej
  • Data: 2005-11-16 14:44:06
    Temat: opóźnienie w naprawie gwarancyjnej
    Od: "Marek Wierzbicki" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem komputer, który od razu był zepsuty (czego niestety nie było widać,
    tylko wyszło gdzieś po tygodniu). Oddałem do naprawy gwarancyjnej
    (gwarantowane na ofercie zakupu 14 dni) i mija już trzeci tydzień od
    przyjęcia do naprawy a serwis informuje mnie, że płyta którą dostali do
    naprawy też jest zepsuta, więc mam czekać kolejne 14 dni. Czy poza skargą do
    do rzecznika praw konsumenta i innych takich nic nie wnoszących pierdół mogę
    coś zrobić?

    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1