  • 1. Data: 2006-02-15 19:06:45
    Temat: oporogramowanie graficzne a używanie w firmie???
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl>

    witam

    zakupiłam program graficzny na siebie - jednostanowiskowy
    czy mogę go wykorzystywać w swojej firmie jako narzedzie do tworzenia
    grafiki
    jesli program nie byl kupiony na firme?
    jak to jest z licencja?

    dzikei i pozdr.

  • 2. Data: 2006-02-15 19:19:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Katri napisał(a):
> [...]
    >
    > zakupiłam program graficzny na siebie - jednostanowiskowy
    > czy mogę go wykorzystywać w swojej firmie jako narzedzie do tworzenia

    tak

    > jak to jest z licencja?

    czary mary

  • 3. Data: 2006-02-16 09:35:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Katri napisał(a):

    > zakupiłam program graficzny na siebie - jednostanowiskowy

    [...]

    Nie dubluj postów... Skoro nie ma odpowiedzi to pewnie cos
    z pytaniem jest nie tak...

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)