  • 1. Data: 2006-02-15 18:12:58
    Temat: prawo pracy - szkolenie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Znalazlem sobie interesujace mnie szkolenie, ktore jest dofinansowywane
    ze srodkow unii europejskiej. Problem w tym, ze na to szkolenie nie moge
    sobie pojsc sam z siebie, tylko moze mnie tam skierowac pracodawca. moj
    pracodawca nie chce/nie moze mnie tam wyslac (tzn nie chce placic
    pieniedzy), wiec pomyslalem ze ja zaplace. W jaki sposob sie z
    pracodawca dogadac? pracodawca placi za mnie i:
    1. oddaje pieniadze,
    2. skladam oswiadczenie ze wyrazam zgode na potracenie mi tej kwoty z
    pensji.

    Czy prawo pracy przewiduje takie rozwiazania? jesli nie, to co moglbym
    jeszcze zrobic?
    z gory dziekuje za pomoc i sugestie, pozdrawiam