  • 1. Data: 2006-01-08 19:48:30
    Temat: opłaty notarialne
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    czy w marcu br. zienia się wysokość opłat notarialnych na niższe?

    Tak zasugerował mi notariusz.
    Chodzi o darowizne gruntu.
    gp

  • 2. Data: 2006-01-08 19:49:51
    Temat: Re: opłaty notarialne
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    nomi napisał(a):
    > czy w marcu br. zienia się wysokość opłat notarialnych na niższe?
    >
    > Tak zasugerował mi notariusz.
    > Chodzi o darowizne gruntu.

    opłat notarialnych to pierwsze słyszę, ale opłat za dokonanie wpisu
    do księgi wieczystej - tak

    KG

  • 3. Data: 2006-01-08 21:41:49
    Od: "nomi" <g...@k...pl>

    > opłat notarialnych to pierwsze słyszę, ale opłat za dokonanie wpisu do
    > księgi wieczystej - tak
    >
    > KG

    rodzice przepisuja dom na moja siostre, notariusz przekonuje ich zeby zrobic
    to w marcu bo beda nizsze oplaty. Ksiegi wieczystej nie ma. ktos co kreci...
    gp

  • 4. Data: 2006-01-08 22:14:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    nomi napisał(a):
    > rodzice przepisuja dom na moja siostre, notariusz przekonuje ich zeby zrobic
    > to w marcu bo beda nizsze oplaty. Ksiegi wieczystej nie ma. ktos co kreci...

    skoro nie ma, to będzie; musi być

    KG