  • 1. Data: 2006-01-08 16:55:57
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: JowitaS<t...@w...pl>

    MAM ogromną prośbe.
    Potrzebuje porady na temat zasiłku pielęgnacyjnego.
    Moja córka posiadała do 31 maja umiarkowany stopień niepełnosprawności, w
    miesiacu kwietniu zostal jej przyznany przez komisję stopień lekki od ktorego
    odwołaliśmy sie do Komisji Wojewódzkiej. W której to stopień ten został utrzymany
    w mocy. Po czym skierowalismy sprawę do sadu. Po zbadaniu sprawy przez
    lekarza sadowego przyznano stopien umiarkowany od pazdziernika br. na okres 1
    roku.

    Więc moje pytanie brzmi czy zasiłek pielęgnacyjny zostanie mi wyrównany za
    miesiace czerwiec-pazdziernik jezeli w zakładzie pracy nie chcięli przyjąć
    dokumentów w miesiacu czerwcu ze względu na lekki stan niepełnosprawności. I
    nie wydano mi żadnej decyzji negatywnej z zakładu. Czy istnieje jakikolwiek
    sposób wyjaśnienia tej sprawy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-08 18:05:19
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "JowitaS" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposób wyjaśnienia tej sprawy.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Jeśli przyznali od pażdziernka na rok, to wyrównania nie będzie.
    Jeśli by brać po uwagę , że na rok to od czerwca byłby do czerwca, a tak
    bdzie od pażdziernika do pażdiernka.

  • 3. Data: 2006-01-08 18:36:40
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    JowitaS napisał(a):
> [...]
    > nie wydano mi żadnej decyzji negatywnej z zakładu. Czy istnieje jakikolwiek

    Przeczytaj art. 24 ust. 3a ustawy o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z
    2003r. Nr 228, poz. 2255
    z późm.zm.
    Tam masz odpowiedź na swoje pytanie.

    Pozdrawiam