  • 1. Data: 2003-08-08 13:41:55
    Temat: Umowa - zlecenie ...
    Od: "otucha" <o...@o...pl>

    Mam problem .... mam pewien niepokój związany z podpisaniem umowy..... to
    moje perwsze "starcie" z pracodawcą po studiach.... Zostałam przyjeta na
    okres wakacyjny tylko dwa tygodnie.... Miałam dostać tę pracę jedynie wtedy
    kiedy dostarczę ksero legitymacji studenckiej, jednak z datą ukończenia
    studiów przecież legitymacja studencka nie jest ważna.. Oddawaliśmy je przy
    odbiorach papierów....Zostało mi ksero legitymacji, które dostarczyłam
    pracodawcy.... stwierdził że będe jeszcze przyjęta na zasadzie studenta (to
    oczywiste w tedy nie płacił by za mnie podatku). Pewnie to już było
    przekrętem.... jednak podpisałam umowę w trzech egzemplarzach. Pracuję tam
    tydzień i nie dostałam jednego egzemplarza umowy. Mam czekać dalej???
    Przypuszczam że skończy sie to na za sadzie umowa na GĘBĘ.... przecież nie
    mam jak udowodnić że tam pracowałam a zreszta i tak umowa jest niepoprawna.
    Co mam zrobić w tej sytuacji?? Czy mogą spotkac mnie jakies przykre
    konsekwencje??
    z góry dziękuje za odpowiedź:)

    otucha

  • 2. Data: 2003-08-09 11:18:07
    Temat: Re: Umowa - zlecenie ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To tylko dwa tygodnie. Osobiście sugerowałbym machnięcie ręką. Dostaniesz
    kilka złotych i tyle. Ale oczywiście z prawnego punktu widzenia masz rację.
    Zakładam, że jeszcze pracujesz. Dzwonisz albo idziesz do najbliższego Urzędu
    Wojewódzkiego i pytasz o kontrolę legalności zatrudnienia. Dogadujesz się z
    nimi. Przychodzą w ostatnim dniu Twojej umowy na kontrolę, a tym im
    zeznajesz, że parcujesz od dwóch tygodni. Oni mają wynik, a Ty legalne
    zatrudnienie. Być może nawet na umowę o pracę, jeśli zawarta z Tobą umowa
    obejmuje zapisy pozwalające na uznanie jej za taką umowę.

  • 3. Data: 2003-08-11 10:36:02
    Od: "Jacek Gendera" <g...@c...pl>

    Użytkownik "otucha" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    [...]

    A podpisujesz faktury na swoje nazwisko? ;]

    --
    jofre

  • 4. Data: 2003-08-11 21:17:33
    Od: "otucha" <o...@o...pl>

    > A podpisujesz faktury na swoje nazwisko? ;]

    Na razie nie podpisuję żadnych faktur ...
    a tak a propos ...co masz na myśli zadając to pytanie ??

    otucha