    From: "ktp" <k...@a...net.spam_won>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odziedziczony samochód - co dalej?
    Date: Thu, 13 Nov 2008 12:11:28 +0100

    Dzień dobry

    odziedziczyłem (jako jedyny spadkobierca) dwa samochody
    - jeden "normalny" - zarejestrowany, ubezpieczony,
    drugi jakieś stare truchło - prawie na pewno bez ubezpieczenia,
    niby ma (czarne) tablice, ale nie wiem, czy dalej widnieje
    "na stanie" w wydziale komunikacji

    czy są jakieś terminy, których muszę teraz pilnować
    -np na przerejestrowanie/ubezpieczenie? - ile mam czasu?

    czy ten "normalny" samochód
    mogę np już teraz zarejestrować na siebie,
    a z ubezpieczeniem poczekać, aż skończy się to kupione przez ojca
    (polisa kończy się na wiosnę) ????
    czy może ubezpieczenie wygasło (np z dniem śmierci, albo jakimś innym???)

    a co z tym "truchłem" - muszę go w ogóle rejestrować / ubezpieczać
    na siebie, czy mogę od razu pojechać na szrot?

    czy coś mi grozi za to, że ten drugi wrak nie ma ubezpieczenia?

    dziękuję za (p)odpowiedzi
    paweł