  • Data: 2007-04-13 12:23:02
    Temat: odwolanie sie od wyroku za jazde w stanie nietrzezwym
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    moj ojciec zostal zatrzymany do zwyklej kontroli gsy okazalo sie ze
    byl pod wplywem. pil alkohol dzien wczesniej, ale o 22 juz poszedl
    spac, niestety rano okazalo sie ze alkohol jest wciaz we krwi i to na
    tyle ze zostal oskarzony o przestepstwo. pracuje cale zycie w jednej
    firmie, zero kar, spraw, wykroczen, mandatow. a tu taki pech. tak czy
    inaczej, odbyla sie sprawa i wyrok to ponad 1000 zl plus odebranie
    prawa jazdy na 2 lata. ojciec upiera sie by pisac odwolanie. szczerze
    mowiac 1000 zl dla niego to olbrzymi wydatek (mama nie pracuje, ojciec
    ich utrzymuje z dwoch slabo platnych pensji - pracuje calymi dniami).
    jak mu pomoc? moim zdanie moze nawet nie warto sie odwolywac? tylko
    pokornie przyjac kare, ale on sie upiera. nie stac go na adwokata czy
    nawet porade wiec poprosil mnie o pomoc. ja nie wiem jak napisac
    odwolanie, czy opisac wyrok czy moze dolaczyc go do odwolania? czy
    odwolanie moze pogorszyc sytuacje? co robic? wiem ze on nie zrezygnuje
    z odwolania, chce by zmniejszona mu kare chociaz pieniezna, prawko za
    dwa lata sam mowi ze nie zda, ma juz ponad 54 lata.
    prosze cos mi doradzic, jak mu pomoc?
    co jest sluszne w takiej - ciezkiej- sytuacji