  • Data: 2007-04-13 15:16:34
    Temat: Re: odwolanie sie od wyroku za jazde w stanie nietrzezwym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com wrote:
    > moj ojciec zostal zatrzymany do zwyklej kontroli gsy okazalo sie ze
    > byl pod wplywem. pil alkohol dzien wczesniej, ale o 22 juz poszedl
    > spac, niestety rano okazalo sie ze alkohol jest wciaz we krwi i to na

    Jego problem. Mógł sobie kupić alkomat albo w ogóle nie pić.

    > tyle ze zostal oskarzony o przestepstwo. pracuje cale zycie w jednej
    > firmie, zero kar, spraw, wykroczen, mandatow. a tu taki pech. tak czy
    > inaczej, odbyla sie sprawa i wyrok to ponad 1000 zl plus odebranie
    > prawa jazdy na 2 lata. ojciec upiera sie by pisac odwolanie. szczerze

    To i tak w sumie niedużo...

    > mowiac 1000 zl dla niego to olbrzymi wydatek (mama nie pracuje, ojciec
    > ich utrzymuje z dwoch slabo platnych pensji - pracuje calymi dniami).

    A na chlanie tak, że następnego dnia promile mu krążą, to kasę ma?

    > jak mu pomoc? moim zdanie moze nawet nie warto sie odwolywac? tylko
    > pokornie przyjac kare, ale on sie upiera. nie stac go na adwokata czy
    > nawet porade wiec poprosil mnie o pomoc. ja nie wiem jak napisac
    > odwolanie, czy opisac wyrok czy moze dolaczyc go do odwolania? czy
    > odwolanie moze pogorszyc sytuacje? co robic? wiem ze on nie zrezygnuje

    Może. Chociażby mogą go obciążyć dodatkowymi kosztami kolejnego
    postępowania. A to i tak dość łagodne zagrożenie.

    Niech pamięta, że za takie coś grozi mu nawet bezwarunkowa kilkuletnia
    odsiadka.

    IMHO jedyne, o co może wnioskować, to rozłożenie kary finansowej na raty.