  • Data: 2004-11-07 15:00:03
    Temat: odwolanie od wyroku sadu
    Od: "ANIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sad uznal mnie winna. Nie dostalam jednak od sadu wyroku wraz z
    uzasdnieniem. Czy dobrze wyczytalam ze najpierw mam 7 dni od dnia w ktorym
    sad uznal mnie winna (tzn dnia tej ostatniej rozprawy) na zlozenie wniosku o
    to uzasadnienie na pismie? A potem kolejne 14 na napisanie odwolania? Czy
    liczy sie data stempla pocztowego jesli chodzi o ten wniosek z prosba o
    uzasadnienie na pismie? Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam AM

    ps. czy to narmalne ze decyzje w sprawie wyroku podejmije tylko sam sedzie
    ktory prowadzil sprawe? dodam ze sprawa byla o wykroczenie drogowe