  • 1. Data: 2007-02-28 09:01:14
    Temat: odprawa
    Od: "WHYSKY" <w...@w...pl>

    Trzy osobowe biuro jedna z osób zostaje zwolniona za 3- miesięcznym
    wypowiedzeniem Pracodawca poprostu nie mial juz na pensje.
    Czy osobie zwalnianej nalezy sie odprawa?
    pozdrawiam Whyskacz

  • 2. Data: 2007-02-28 09:21:32
    Temat: Re: odprawa
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 10:01:14 +0100, WHYSKY napisał(a):

    > Trzy osobowe biuro jedna z osób zostaje zwolniona za 3- miesięcznym
    > wypowiedzeniem Pracodawca poprostu nie mial juz na pensje. Czy osobie
    > zwalnianej nalezy sie odprawa?

    Nie, ponieważ ustawa o "zwolnieniach grupowych" dotyczy pracodawców
    zatrudniających 20 osób i więcej.
    Chyba że był jakiś regulamin, coś, co decydowałoby, że jednak się należy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-28 09:27:21
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

    > Trzy osobowe biuro jedna z osób zostaje zwolniona za 3- miesięcznym
    > wypowiedzeniem Pracodawca poprostu nie mial juz na pensje.
    > Czy osobie zwalnianej nalezy sie odprawa?
    > pozdrawiam Whyskacz

    Tak dla odmiany - przylaczam sie do pytania. A wlasciwie je uogulniam na swoje
    potrzeby, tj.: kiedy w ogole nalezy se odprawa? Czy ktos moglby mi podac jakies
    namiary na stosowna regulacje? Bo kiedys tego szukalam no i jakos tak.... nie
    znalazla.

    No i przy tej okazji tak mi sie kolacze po glowie starochinskie przyslowie ;-)
    ze szewc bez butow chodzi, heh.

  • 4. Data: 2007-02-28 11:02:05
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > jakies
    > namiary na stosowna regulacje? Bo kiedys tego szukalam no i jakos tak....

    Nie wiem jak teraz, ale kiedyś należała się przy zwolnieniach grupowych i
    przy likwidacji stanowiska.

    +inż.leva+