  • 1. Data: 2007-02-28 09:23:07
    Temat: kodeks pracy - proszę o pomoc
    Od: "wojtek" <s...@w...pl>

    witam,
    Od 3 lat pracuje w sp.z.o.o ,mam umowe o pracę na czas nieokreślony. Złożono
    mi propozycję wyjazdu na nową filię firmy ok 400km od miejsca zamieszkania
    (kawaler).Wyjazd ten jest dlugoterminowy (rok-dwa lata minimum).Firma
    zapewnia mi mieszkanie (ten sam lokal w którym będę pracował). Chciałbym się
    dowiedzieć co powinienem uwzględnić przy rozmowieo wynagrodzeniu związanym z
    tym wyjazdem (co mi się należy wg. kodeksu pracy) tj. jakieś delegacje,
    diety (ich wysokość)
    itp..Jak coś takiego rozliczyć ? Jestem totalnie zielony w tym temacie,
    proszę o pomoc.
    pozdrawiam,
    wojtek

  • 2. Data: 2007-02-28 09:45:54
    Temat: Re: kodeks pracy - proszę o pomoc
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 28 Feb 2007 10:23:07 +0100, wojtek napisał(a):

> [...]
    > diety (ich wysokość)
    > itp..Jak coś takiego rozliczyć ? Jestem totalnie zielony w tym temacie,

    Wszystko zależy od treści umowy o pracę.
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/9996,kiedy-wyjaz
    d-sluzbowy-stanowi-koszt-dla-firmy.html