  • 1. Data: 2003-01-15 13:54:58
    Temat: odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Gdzie znajdę pełną treść tego projektu oraz jego interpretacje
    praktyczne?

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 2. Data: 2003-01-15 13:56:17
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Gdzie znajdę pełną treść tego projektu oraz jego interpretacje
    : praktyczne?

    jakiego projektu???

  • 3. Data: 2003-01-15 18:01:10
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    s...@d...pl (Marcin Surowiec) dnia 15 sty 2003 napisał
    (a):

    >: Gdzie znajdę pełną treść tego projektu oraz jego interpretacje
    >: praktyczne?
    >
    > jakiego projektu???

    Projektu w sensie ustawy, rozporządzenia, przepisu, nie musisz
    czepiać się słówek.

    No chyba, że masz okres, wtedy wybaczam.

    --
    w...@s...pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 4. Data: 2003-01-16 15:37:04
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Wozik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:Xns9304C15765D55wozikstonepl@193.110.122.80 taką oto treść:

    | Projektu w sensie ustawy, rozporządzenia, przepisu, nie musisz
    | czepiać się słówek.
    |
    | No chyba, że masz okres, wtedy wybaczam.

    Sam sie czepiasz. Napisz o co chodzi, nikt tu nie bedzie sie domyslal "co
    autor mial na mysli".

    ->piotr

    hint: Jutrzejsza GP (?)

  • 5. Data: 2003-01-16 18:00:01
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> dnia 16 sty
    2003 napisał(a):

    > Sam sie czepiasz. Napisz o co chodzi, nikt tu nie bedzie sie
    > domyslal "co autor mial na mysli".

    Chodziło mi o odpowiedzialność sprzedawcy, co zresztą było w
    temacie.

    --
    w...@s...pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 6. Data: 2003-01-16 18:48:44
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Wozik' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:Xns9305C157CF5BEwozikstonepl@193.110.122.80 taką oto treść:

    | Chodziło mi o odpowiedzialność sprzedawcy, co zresztą było w
    | temacie.

    No i co, ze bylo w temacie?
    Kiedy kupujesz/kupiles?
    Co kupujesz/kupiles?
    Kupujesz/kupiles jako osoba fizyczna czy prawna?

    Pisales o jakims projekcie? O co chodzi? O nowa ustawe o szczegolnych
    warunkach sprzedazy konsumenckiej....?

    ->piotr