  • Data: 2004-07-13 06:22:29
    Temat: odpowiedzialność karna - skarbowa prezesa na wychowawczym
    Od: "Aisa_prw" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam moze dla trochę dziwne pytanie ale ni mogę
    doszukac się nigdzie informacji na temat:
    osoba na urlopie wychowawczym już 2 lata kiedyś była prezesem,
    ale w czasie urlopu spółka została sprzedana a prezesem został ktos inny.
    Teraz "stary preses" jest oskarżony o niezłożenie sprawozdania finansowego,
    w okresie kiedy przebywał na urlopie wychowawczym, i co teraz
    jakie akty regulują taką sytuację ? Prezes nie jest ani nie był właścicielem
    (100% udziałowcem) spóki. Jaka jest jego odpowiedzilaność?
    Proszę o odpowiedź - sprawa dotyczy mnie:(.

    Pozdrawiam

    Asia.