  • Data: 2004-07-13 15:21:54
    Temat: Re: odpowiedzialnosc karna - skarbowa prezesa na wychowawczym
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/13/2004 4:25 PM, Aisa_prw wrote:
    > Zastanawiam czy teraz mogę gdziekolwiek pisać,
    > bo z tego co przeczytałam w aktach to prezes nowy jest też włascicielem
    > ale to ja mam wezwanie na policję:( nie wiem czy nie za późno).

    Faktycznie trochę poźno.

    [...]

    > W ogule to do firmy nie miałam za bardzo po co wracać po macierzyńskiem -
    > wybrałam wychowawczy i teraz żałuję.

    Nie żałuj wychowawczego, ale tego, że się dobrze nie wymeldowałas jako
    prezes.

    > a.. i jeszcze jedno wzywali już tego nowego prezesa do sądu ale na policji
    > nie był - bo nic nie ma w aktach, ale sąd rejestrowy umorzył mu sprawę na
    > mocy:
    > art. 355 $ 1 kpc w związku z art. 13 $ 2 kpc i art. 7 ustawy o KRS . Szok
    > i jeszcze widziałam że sąd dał mu grzywny i sprawę przekazał do kierownika
    > sekcji - celem podjecia dalszych działań w zwiazku z mozliwościa
    > popełnienia przestępstwa z art. 74 $ 4 ust. o rachunkowości.

    Wygląda na to, że prezes chce posprzatać śmieci Twoimi rękami - pytanie,
    po co kupował spółkę z takim bagażem i zostawał sam jej prezesem.

    > I co teraz?
    > Dokładnie przekonam się o co chodzi w piątek,
    > ale chciałam sie dowiedzieć co mi moze grozić i jak sie bronić.

    To, co zeznasz jest bardzo ważne, a to nie Ty się dowiesz, lecz od
    Ciebie będą się chcieli dowiedzieć.

    Osobiście twierdziłbym, że nie byłem prezesem, bo złożyłem rezygnację -
    ale to ja bym tak zrobił, a wiem mniej niż Ty, więc nie traktuj tego
    jako radę lecz sugestię.

    > I czy na pierwsze przesłuchanie już lecieć z adwokatem?

    Sprawa wygląda poważnie, więc warto IMHO przynajmniej skorzystac z porady.

    Pzdr: Catbert