  • 1. Data: 2006-07-21 13:46:17
    Temat: odpowiednik oryginału świadectwa pracy
    Od: Asia Kopiczyńska <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl>

    Dzień dobry,

    Jakiś czas temu zginęło mi świadectwo pracy (mam tylko xero). Teraz w
    Urzędzie Pracy potrzebuję okazać oryginały.
    Wiem, że w tym zakładzie pracy posiadają oryginał mojego świadectwa
    pracy. Co powinni mi wydać, aby w przyszłości mogło być to traktowane
    na równi z oryginałem? Czy wystarczy wykonanie samego xero i dodanie
    wpisu "za zgodność z oryginałem", czy też trzeba coś innego?
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Asia