  • 1. Data: 2006-07-21 11:40:50
    Temat: wypadek - czy przysluguje odszkodowanie z ZUSu
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Pracuje na etacie w firmie A (oplacony ZUS itp...)
    Prowadze do tego swoje wlasne DG (odprowadzam na ubezpieczenie zdrowotne)

    Na moja dzialalnosc w srodkach trwalych mam motocykl ktory pojechalem
    odebrac z warsztatu i jak nim wracalem zostalem potracony przez samochod.
    Motocykl oczywiscie uzywam do wyjazdow do klientow

    czy to jest "wypadek przy pracy" lub zwiazany z praca ?
    czy z ZUSu cos mi sie nalezy ?

    dzieki za jakakolwiek odpowiedz lub porade

  • 2. Data: 2006-07-21 23:55:30
    Temat: Re: wypadek - czy przysluguje odszkodowanie z ZUSu
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:e9qekf$qsl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > czy to jest "wypadek przy pracy" lub zwiazany z praca ?
    > czy z ZUSu cos mi sie nalezy ?
    >

    > dzieki za jakakolwiek odpowiedz lub porade

    Nie potrafisz skarzyc wełaściciela pojazdu którycię potrącił?
    ppp

  • 3. Data: 2006-07-23 09:50:09
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości:

    > Nie potrafisz skarzyc wełaściciela pojazdu którycię potrącił?

    no potrafie, z tym, ze ja pytalem o ZUS