  • 71. Data: 2009-07-09 11:59:24
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h34j6q$i6d$1@news.onet.pl...

    > I było to zgodne z prawem?
    > Bo uśmiercenie dziecka przy porodzie w USA jak najbardziej.

    a jakie to ma znaczenie, w polsce aborcja byla dopuszczona do 12 tygodnia,
    nie rozmawiamy teraz o usa bo tam muzynow bija

  • 72. Data: 2009-07-09 12:01:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dobra - chyba zajarzysz że zabrnąłeś w ślepy zaułek, podkulisz ogon i
    > wycofasz się ze swoich chorych fantazji.

    nie, a jak sie bedziesz tak do niego brzydko odzywal to czeka cie proces o
    znieslawienie ;)

  • 73. Data: 2009-07-09 12:26:20
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "zwi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A od kiedy jest człowiek? Jest jakiś moment w rozwoju dziecka, w którym
    > przestaje być "zlepkiem komórek" a zaczyna być człowiekiem?

    A trzeba wyznaczać sztywną granicę ? Moim zdaniem można powiedzieć, kiedy na
    pewno nie jest jeszcze człowiekiem i kiedy już jest. A ową granicę między
    tymi stadiami rozwoju szeroką na kilka tygodni zostawić jako margines
    bezpieczeństwa i już nie ruszać. P

    Pozdro Przemek

  • 74. Data: 2009-07-09 12:30:23
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 14:01:24 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie, a jak sie bedziesz tak do niego brzydko odzywal to czeka cie proces o
    > znieslawienie ;)

    No znam historię, że kilku z tej grupy chciał targać przed oblicze temidy,
    ale chyba nie znalazł czasu na to, środków albo dojrzał i zrozumiał co
    nieco.
    A tak przy okazji - dosyć łagodnie się do niego zwracałem.

  • 75. Data: 2009-07-09 12:44:13
    Od: Jenka <y...@g...kropka.com>

    Herald wrzucił na grupę:

    > Pani "magister" (sieci aptek) stosują podobne działania do lekarzy - "etyka
    > nie pozwala nam sprzedawać takich środków - proszę iść do innej apteki".
    > jeżeli nie spotkałeś się z takim zjawiskiem - nie wiem jak ci pomóc.

    LOL
    Nie uwierzę, nie spotkałam się. Od 13 lat kupuję w Polsce różne środki
    antykoncepcyjne (prezerwatywy, pigułki hormonalne, żele dopochwowe) i
    NIGDY nie spotkałam się z takim tekstem.

    Jenka

  • 76. Data: 2009-07-09 12:45:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Czy teraz już dotarło że zygota to KOMÓRKA???????

    Niemniej jednak między komórką diploidalną, a haploidalną jest diametralna
    różnica. Nie ma znaczenia, że jedna i drugie mają nazwę KOMÓRKA. Znaczenie
    ma fakt, że mają inną liczbę chromosomów. Ty cały jesteś zlepkiem komórek
    diploidalnych, ale komórki płciowe wytwarzasz haploidalne. Kobieta
    podobnie. Gdyby tak nie było, to każde kolejne pokolenie byłoby tworami
    zbudowanymi z komórek o sukcesywnie powiększającej się liczbie chromosomów.
    Tak więc Arek nie napisał niczego, co byłoby nieprawdą. Zygota jest
    organizmiem. Wprawdzie jednokomórkowym, ale jest to w pełni funkcjonująca
    komórka diploidalna.

  • 77. Data: 2009-07-09 12:47:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

    > A trzeba wyznaczać sztywną granicę ? Moim zdaniem można powiedzieć, kiedy
    > na pewno nie jest jeszcze człowiekiem i kiedy już jest.

    No to powiedz kiedy :)

  • 78. Data: 2009-07-09 13:13:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Baloo pisze:
    > TłumaczYŁ.

    Ok

    > Baloo.

    Zauważyłem jak już wysłałem emaila :)
    A że nie chciałem spamować to już przebolałem ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 79. Data: 2009-07-09 13:14:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Herald pisze:
    > Kiedyś zlewałem twoje wypociny, ale skłaniam się ku twierdzeniu że
    > faktycznie miałeś trudne dzieciństwo, zostałeś okaleczony psychicznie, masz
    > uraz do wszystkich kobiet. No i przed wszystkim - jesteś efektem pękniętego
    > olika.

    Nawet jeśli to co to zmienia?

    > PS. nigdy nie używałem gumki przy dupczeniu :) (ale też nie korzystam z
    > przygodnego seksu, tym bardziej za kasę)

    Nie jestem księdzem, nie musisz się mi spowiadać.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 80. Data: 2009-07-09 13:17:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    szerszen pisze:
    > nie, ale dlatego mamy zniesione prawo do aborcji,

    Nie mamy. Aborcja jest nadal dozwolona,

    > ktore funkcjonowalo tyle lat, dlatego mamy tak ogromne podziemie
    > skrobankowe,

    A to już wina policji, która woli ścigać spokojnie spacerujących młodych
    ludzi niż zająć się tymi co łamią prawo.

    > dlatego nie mamy refundacji srodkow antykoncepcyjnych,

    A dlaczego mielibyśmy mieć?
    Nie widzę żadnego powodu, dla którego miałaby być taka refundacja.

    > dlatego mamy durny zapis o odmowie leczenia/zabiegu z pobudek
    > osobistych itp itd

    To nie jest durny zapis.

    pozdrawiam
    Arek