  • 61. Data: 2009-07-09 11:33:49
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    news:h34ir5$a5c$1@inews.gazeta.pl...

    > Boo już Ci to tłumaczyła.

    TłumaczYŁ.
    Baloo.
    To nie ta bajka ;-)

  • 62. Data: 2009-07-09 11:34:41
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 13:23:44 +0200, Arek napisał(a):

    > Wstrząsają mną ludzie, którzy swój stan wiedzy wyprowadzają z wikipedii.

    Może to samo ci wskazać w encyklopedii?

    > Tyle ona warta co ta wikipedia.

    No fakt zapomniałem że masz kompleks "wiki-trolla" i że przerżnąłeś proces
    z Fundacją Wiki.

    Żeby nie było, za portalwiedzy:
    http://portalwiedzy.onet.pl/72494,,,,zygota,haslo.ht
    ml
    Zygota, komórka powstała w wyniku połączenia się gamety żeńskiej z gametą
    męską(zapłodnienie), dająca początek nowemu organizmowi. Także organizm,
    który rozwija się z zygoty.

    Czy teraz już dotarło że zygota to KOMÓRKA???????

    Dobra jeszcze jedna definicja:
    http://www.zgapa.pl/zgapedia/Zygota.html
    Zygota jest to komórka powstała w wyniku zapłodnienia czyli połączenia
    haploidalnej gamety męskiej z haploidalną gametą żeńską w procesie
    rozmnażania płciowego. Nowopowstała diploidalna komórka ulega dalszym
    podziałom dając początek organizmowi potomnemu.

    Dobra - chyba zajarzysz że zabrnąłeś w ślepy zaułek, podkulisz ogon i
    wycofasz się ze swoich chorych fantazji.
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zygota&btnG=Szuk
    aj&lr=

  • 63. Data: 2009-07-09 11:35:35
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Absolutnie. Posiadam swój rozum.

    To czym się martwisz?
    Obowiązuje Cię jedynie prawo świeckie, a to jak najbardziej dopuszcza całą
    masę środków anty.

  • 64. Data: 2009-07-09 11:37:53
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 13:24:30 +0200, Arek napisał(a):

    > Jasne.
    > Pewnie dlatego na prawie każdej stacji można kupić prezerwatywy i porno.

    Kiedyś zlewałem twoje wypociny, ale skłaniam się ku twierdzeniu że
    faktycznie miałeś trudne dzieciństwo, zostałeś okaleczony psychicznie, masz
    uraz do wszystkich kobiet. No i przed wszystkim - jesteś efektem pękniętego
    olika.

    PS. nigdy nie używałem gumki przy dupczeniu :) (ale też nie korzystam z
    przygodnego seksu, tym bardziej za kasę)

  • 65. Data: 2009-07-09 11:41:00
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Wiesz co - ja chcę by rodzice mieli prawo decydowania czy toto się urodzi
    > czy nie - czy dadzą radę wychować dziecko, czy jeszcze nie teraz, że
    > dopiero za jakiś czas będzie ich stać na dziecko.

    Mogą przecież decydować. Przed poczęciem :)
    Swoją drogą, jeśli w 7. miesiącu ciąży uznają, że jednak nie dadzą rady
    wychować dziecka, to też powinni mieć prawo do aborcji?

    > Zakłamanie i obłuda.

    A to inna sprawa.
    Mnie z kolei najbardziej wkurza fakt, że taka najbardziej żarliwa obrona
    życia poczętego kończy się wraz z porodem. Potem jest zazwyczaj tylko "radź
    se sama" albo w najlepszym przypadku bezradne rozłożenie rąk.

  • 66. Data: 2009-07-09 11:41:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:32:37 +0200, Baloo napisał(a):

    > A ktoś Ci każe być katolikiem? Masz wolny wybór.

    Teoretycznie mam wolny wybór.
    Po co wprowadzono religie w szkołach świeckich?
    Po co domagają się oceny z religii na świadectwie do średniej ocen?
    Dlaczego tylko k. kat ma religie a inne wyznani już nie maja prawa?

    jak wytłumaczysz że obiekty k. kat dostają dotację z publicznych pieniędzy,
    a inne wyznania nawet nie mogą się o to starać?

    Tylko nie staraj mi się wmawiać że nie mam racji w tej materii :)

    > Dopóki KK nie narzuca swojej opinii naszym ustawodawcom, to śpię spokojnie.

    Śpisz spokojnie? :)

    > A martwić się będę ewentualnie później ;-)

    To martwic powinieneś się zacząć kilkadziesiąt la temu, jak zaczęła się
    jazda :)

  • 67. Data: 2009-07-09 11:43:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:33:49 +0200, Baloo napisał(a):

    > TłumaczYŁ.
    > Baloo.
    > To nie ta bajka ;-)

    Balon - jemu się epoki pomyrdały :)

  • 68. Data: 2009-07-09 11:45:28
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:41:00 +0200, Baloo napisał(a):

    > Mogą przecież decydować. Przed poczęciem :)
    > Swoją drogą, jeśli w 7. miesiącu ciąży uznają, że jednak nie dadzą rady
    > wychować dziecka, to też powinni mieć prawo do aborcji?

    Bez przesady - w określonym stadium rozwoju aborcji nie można (nie powinno
    się dać) wykonać. W końcu nie budzi się z ręką w nocniku dopiero w 7
    miesiącu.

  • 69. Data: 2009-07-09 11:52:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pewnie dlatego na prawie każdej stacji można kupić prezerwatywy i porno.

    nie, ale dlatego mamy zniesione prawo do aborcji, ktore funkcjonowalo tyle
    lat, dlatego mamy tak ogromne podziemie skrobankowe, dlatego nie mamy
    refundacji srodkow antykoncepcyjnych, dlatego mamy durny zapis o odmowie
    leczenia/zabiegu z pobudek osobistych itp itd

  • 70. Data: 2009-07-09 11:58:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Może będzie można je zabić? Skoro dało się radę wcześniej, to dlaczego nie
    > później?

    czy ty czytasz co pisz, dalo sie wczesniej, bo rodzice wbijajac zeby w
    sciane stawali na glowie, jednak przyjdzie kres ich sil, a w konsekwencji
    ich zabraknie, kto zajmie sie tymi, wtedy juz doroslymi?
    panstwo?
    jaka jakosc bedzie tej opieki w naszym chorym kraiku?

    i nie mowimy o tym co bedzie, tylk orozwazamy ewentua;lny fakt tego aby ich
    nie bylo

    > To ironia oczywiście, a mówić poważnie - przecież prawo dopuszcza aborcję
    > w takich sytuacjach.

    nie no pewnie ze dopuszcza, ale jak widac gazet nie czytasz i sensu
    pierwszego postu nie zrozumiales, albo zapomniales od czego zaczela sie ta
    dyskusja

    > Ale nikt z nas nie ma prawa decydować o czyimś konkretnym życiu tylko z
    > powodu powyższych argumentów!

    maja prawo rodzice, bo rozmawiamy o momencie kiedy to zycie istnieje li
    tylko na poziomie komorkowym

    > To, że istnieje patologia społeczna nie oznacza, że wolno nam uśmiercać
    > innych, by tę patologię niwelować.

    nic nie rozumiesz jak widze