  • 181. Data: 2009-07-10 17:50:51
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania [OT]
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:h37pnl$566

    > Są kobiety dbające o siebie, higienę i estetykę, nie tylko jakieś
    > okłaczone żubrzyce.

    A Ty swoje futro na dupie i jajach golisz sam czy chodzisz do kosmetyczki
    na depilację brazylijską?

    > Ale w ogólności to bzdury.

    Ulubiony argument Jottrolla "Bzdura".
    Koniec kropka, dyskusja skończona.

    > To weź ich teraz rozdziel jak mają wspólne serce

    Po co rozdzielać? Przecież to oczywiste, że jeśli nie można tego zrobić bez
    narażania któregoś z nich na śmierć, to się tego nie robi. No chyba, że dla
    Ciebie to jeden człowiek i tego drugiego można po prostu "odciąć".
    Tylko którego?

  • 182. Data: 2009-07-10 19:10:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h37sbc$2pm$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Ależ mówi.
    > Biologia
    > I genetyka
    > I położnictwo.
    > Tyle, że Ty nie chcesz tego przyjąć do świadomości.
    Jakieś dowodziki, czy nie bardzo?

    > Te "szczegóły" są właśnie istotne.
    Nawet jeśli, to nie w sposób w jaki ci sie wydaje.
    Wręcz przeciwnie.

    > Zygota to nazwa okresu rozwoju organizmu.
    > Tak jak szczeniak, cielę, noworodek, niemowlę, dziecko itd.
    Zygotyczny okres rozwoju jeszcze o niczym nie przesądza.
    Myszy wychodowano ludzkie ucho na grzbiecie.
    Obrzydliwe to i bestialskie, ale - mysz to była czy człowiek?
    Zaznaczę - zarówno mysz, jak i ucho to troche bardziej skomplikowane "zlepki
    komórek" niż zygota.

    > A po co mam ich rozdzielać?
    Pewnie. Niech się męczą.
    Skazywanie na mękę jest łajdactwem. A można było wcześniej temu zapobiec, a
    przynajmniej spróbować.

    --
    Jotte

  • 183. Data: 2009-07-10 19:16:58
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h37rj0$rr8$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Ciekawe jest to, że nawet tam gdzie można zabijać płody, niedozwolone są
    > ... manipulacje genetyczna na zarodkach.
    > Ot... dziwny jest ten świat ;)
    Świat jest dziwny, bo się takie coś jak Balon rozmnaża.
    Dziadostwo, ale natura sobie poradzi.
    Pracujący mięsień zobaczył i go jebło do reszty.
    A może za ileś tam lat potomek takiego bałwana na skutek postępu techniki
    zobaczy atakujący jajko plemnik (być może nawet własny) i też go to
    pokrzywi?
    Ot... dziwny jest ten świat. ;)

    --
    Jotte

  • 184. Data: 2009-07-10 19:18:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

  • 185. Data: 2009-07-10 19:22:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > jest żabą począwszy od jaja aż po żabiego trupa.

    nie, jest tym samym organizmem, ale kijanka nie jest zaba

    > Odpowiesz? :)

    poniekad juz odpowiedzialem, ale jak widac nie czytasz

    > Jest człowiekiem bez mózgu.

    nie, jest ludzkim trupem, to mozg czyni czlowieka czlowiekiem, nic innego,
    wszystko inne mozna lub niedlugo bedzie mozna zastapic, mozgu, nie, on czyni
    czlowieka indywidualna osoba

    > Tyle, że przez cały ten wątek ani razu nie doczekałem się jednoznacznego
    > określenia tych ZASADNICZYCH RÓŻNIC

    doczekales sie

    > Swojego dziecka?

    tak

    > Bo widzisz, mi się punkt widzenia diametralnie zmienił w momencie, gdy
    > zobaczyłem bijące serce mojego syna.
    > I było to GRUBO przed 12. tygodniem.

    widac mietki jestes :)

    > Zastanawia mnie tylko, czy Ty bez problemu strawisz pogląd kogoś, kto za
    > taki "zlepek komórek" uzna 90-letniego, schorowanego i pozbawionego
    > świadomości staruszka i uzna, że społeczeństwo ma prawo takich "zlepków"
    > pozbywać się w sposób zgodny z prawem.

    nie strawie, ale tez i nie odmowie prawa do eutanazji

  • 186. Data: 2009-07-10 19:24:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ciekawe jest to, że nawet tam gdzie można zabijać płody, niedozwolone są
    > ... manipulacje genetyczna na zarodkach.
    > Ot... dziwny jest ten świat ;)

    no popatrz, a nie dziwi cie to, ze "prawa obywatelskie" dziecko dostaje po
    urodzeniu a nie w momencie zaplodnienia?
    to dopiero paranoja

  • 187. Data: 2009-07-10 19:26:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie sądzę, by tak uważał.
    [...]

    dokladnie tak :)

  • 188. Data: 2009-07-10 19:30:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jotte pisze:
    > Świat jest dziwny, bo się takie coś jak Balon rozmnaża.
    > Dziadostwo, ale natura sobie poradzi.

    Przesadzasz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 189. Data: 2009-07-10 19:31:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    szerszen pisze:
    > nie, jest tym samym organizmem, ale kijanka nie jest zaba

    Kijanka JEST żabą.
    Eh... jakże trudno jest nieść kaganek wiedzy :(

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 190. Data: 2009-07-10 19:33:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h384s7$gd1$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Przesadzasz.
    Ani trochę.
    Co zresztą powiedzieć o takim TrollBalonie, co nie dba o własną
    progerniturę?

    --
    Jotte