  • Data: 2008-01-14 12:07:31
    Temat: odkupienie marki od firmy
    Od: "OH" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chcialbym sie poradzic jak przygotowac sie (prawnie) do procedury odkupienia
    marki od firmy.

    Powiedzmy ze pare lat temu firma A stworzyla marke X i uzywala jej do
    promowania i sprzedazy czesci swoich produktow. Po kilku latach firma A
    zmienila porzucila marke X na rzecz nowej marki Y (nastapila sadowa zmiana
    nazwy X na Y). Marka X jako taka przestala istniec. Rozumiem, ze marka X nadal
    jest dobrem intelektualnym firmy A, jednak mnie sie ona podoba i chcialbym
    zwrocic sie do firmy A z oferta odkupienia praw do marki X.

    Jak sie za to zabrac? Wynajac prawnika? Napisac samemu list? Nie jestem firma
    ale zwyklym Kowalskim. Zaproponowac cene? Wyszczegolnic wszystko co chce moc
    wykorzystywac (glownie chodzi o logo, standard graficzny, nazwe)?

    Dzieki z gory.

    OH