  • Data: 2011-09-14 08:27:20
    Temat: odesłanie reklamowanego towaru kurierem zamiast poczty
    Od: "Haha" <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Wydaje mi się że takie dyskusje już były ale odpowiedzi są
    przeważnie sprzeczne.

    Kupiłem sprzęt elektroniczny który od 1 uruchomienia nie działa. Sprzedawca
    napisał że
    jeżeli chodzi o odesłanie to zwracają maksymalnie koszt paczki zwykłej
    (poczta). Mi na
    poczte jest nie po drodze i chce to wysłać kurierem. Nie wiem jaki to będzie
    koszt. Na pewno
    nie będę szukał najtańszego ale na najdroższego też pewnie nie trafie.
    Dodatkowo paczkę
    trzeba będzie zapakować. Ja do tego interesu na pewno nie dołoże ani grosza.

    Mają obowiązek zwrócić koszty kuriera i pakowania czy nie ?

    Dzięki