  • Data: 2008-11-06 06:37:56
    Temat: odbior paczki przez sasiada
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    nie bylo mnie w biurze przez 1 dzien i tak sie zlozylo ,ze podczas mojej
    nieobecnosci zjawil sie kurier z przesylka na ktorej bardzo mi zalezalo.
    Po 2 tygodniach przesylki brak,sprzedawca przeslal skan nadania paczki
    (priorytet) z data.
    Okazuje sie,ze przesylke odebral sasiad obok z biura, nie raczyl mnie
    powiadomic i na dodatek podpisal sie moim imieniem i nazwiskiem.Dzis
    przyjedzie kurier abym podpisal oswiadczenie ,iz przesylka sie znalazla.
    Sasiad podejrzewam,ze chcial zrobic mi na zlosc - ma do tego prawo ale czy
    ma prawo odbierac moje paczki i podpisywac sie pod nimi ?
    Chcialbym aby na przyszlosc nie odbieral adresowanych do mnie
    przesylek,slownie raczej to do niego nie dotrze.