  • Data: 2008-11-06 14:18:58
    Temat: Re: odbior paczki przez sasiada
    Od: "ATom" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Okazuje sie,ze przesylke odebral sasiad obok z biura, nie raczyl mnie
    > powiadomic i na dodatek podpisal sie moim imieniem i nazwiskiem.Dzis
    > przyjedzie kurier abym podpisal oswiadczenie ,iz przesylka sie znalazla.
    > Sasiad podejrzewam,ze chcial zrobic mi na zlosc - ma do tego prawo ale czy
    > ma prawo odbierac moje paczki i podpisywac sie pod nimi ?
    > Chcialbym aby na przyszlosc nie odbieral adresowanych do mnie
    > przesylek,slownie raczej to do niego nie dotrze.

    Proste, przyjedzie kurier
    ty paczki nie otrzymałeś
    niech da Ci kopie podpisu,
    napisz oświadczenie do firmy kurierskiej
    ze nie odebrałeś paczki iśmiesz przypuszczać ze kurier wydał paczkę komuś
    innemu
    i prawdopodobine podpis zostąl podrobiny

    sprawe zgłoś na policje do prokuratury jak wolisz

    przerabiałem to, po dupie dostanie kurier
    a sąsiad też