  • Data: 2006-12-28 18:02:03
    Temat: ochrona danych osobowych a Reverse engineering
    Od: d...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów. Jestem informatykiem i prawo nie jest
    dla mnie czyms oczywistym i zrozumialym (zwlaszcza biorac pod uwage to,
    ze w tym durnym kraju prawa się nie stosuje tylko je interpretuje),
    ale do rzeczy:
    Zalozmy, ze udało mi sie rozpracowac format bazy danych zaszyfrowanej
    przez telekomunikacje (zaszyfrowanej w wiadomym celu - ochrona danych
    ble ble itp.) Dzieki metodom reverse engineering'u poznalem sposob
    szyfrowania danych i znam sposob ich deszyfracji (potrafie je zapisac
    w dowolnym formacie) i teraz pytanie:
    co mi moze grozic jesli:
    1 - udostepnie opis sposobu, metode i narzedzia uzyte do poznania
    algorytmu (tak, ze osoba postepujaca zgodnie z opisem sama bedzie mogla
    sobie napisac procedury deszyfrujace)
    2 - udostepnie gotowa procedure deszyfrujaca pozwalajaca na zapisanie
    danych w niezaszyfrowanym formacie
    3 - udostepnie odszyfrowane dane