  • 1. Data: 2005-05-17 14:51:06
    Temat: obowiazek podawania zmiany adresu
    Od: "Subversor" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jako ze generalnie nie mam nic do stracenia, postanowilem sie rozeznac czy
    ma sens wczynanie "wojny" ze skokiem w sprawie chociazby czesciowego wyjscia
    (najlepiej calkowitego;) ). Wiec z gory przepraszam za serie byc moze
    glupich albo banalnych pytan, ale zwarzywszy na sytuacje nie chcial bym
    wydawac pieniedzy na prawnika wiedzac ze to w ogole nie ma sensu. I pierwsze
    pytanie :

    Czy isnieje obowiazek podawania zmiany adresu zamieszkania?
    Jedyne co podpisywalem to poreczenie, tam nic nie bylo o tym mowy.
    Czytalem takze regulamin udzielanie kredytow i pozyczek i tam tez o tym nie
    ma mowy.
    Wiec czy mnie to obowiazuje?
    Co gorsza jesli na oswiadczeniu poreczyciela jest bledny adres (nie wiem jak
    to sie stalo, jest to dla mnie zagadka) to wysylane na ten bledny adres
    wezwania do zaplaty uznawane?
    Biorac pod uwage to ze po zwrotkach wierzyciel mogl domyslec sie ze tam nie
    mieszkam jak sie domyslam i mogl to latwo sprawdzic.
    Ponadto czy moze mi pomoc w czyms sytuacja ze (takze nie wiem jak) w danych
    SKOKu po mojej wizycie dowiedzialem sie ze maja moj nowy numer dowodu (dowod
    zmienilem po przeprowadzce) ale adresu z tego dowodu nie.?

    Pozdrawiam
    Subversor

  • 2. Data: 2005-05-17 17:40:57
    Temat: Re: obowiazek podawania zmiany adresu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Subversor" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jedyne co podpisywalem to poreczenie, tam nic nie bylo o tym mowy.
    > Czytalem takze regulamin udzielanie kredytow i pozyczek i tam tez o

    Niby podawać nie musisz, ale z drugiej strony nie dziw się, że będą
    wszelkie informacje wysyłać na stary adres.

> [...]
    wiem jak
    > to sie stalo, jest to dla mnie zagadka) to wysylane na ten bledny

    Skoro taki adres podałeś, a przynajmniej podpisałeś?

    > Biorac pod uwage to ze po zwrotkach wierzyciel mogl domyslec sie ze
    tam nie
    > mieszkam jak sie domyslam i mogl to latwo sprawdzic.

    Równie dobrze mogłeś nie odbierać korespondencji. Po za tym to raczej w
    Twoim interesie w takim wypadku leży podanie waściwego adresu.

> [...]
    (dowod
    > zmienilem po przeprowadzce) ale adresu z tego dowodu nie.?

    Pewnie brałeś gdzie indziej kredyt. Oni dostali dane z BIK-u lub innej
    bazy. . Do PESLA był podłączony nowy dowód, ale adresu nie było.

  • 3. Data: 2005-05-22 13:57:18
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Subversor" <s...@p...onet.pl> writes:

    [snap]

    > Czy isnieje obowiazek podawania zmiany adresu zamieszkania?

    Słyszałem kiedyś w telewizji, że jak wyjeżdżasz z domu na dłużej niż
    dwa (albo trzy) dni, to musisz się przemeldować tymczasowo w nowym
    miejscu. Inaczej możesz dostać mandat.

    Nie wiem na ile to prawda, ale mnie to przeraziło :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 4. Data: 2005-05-22 14:14:15
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr Dembiński [Sun, 22 May 2005 15:57:18 +0200]:

    > Słyszałem kiedyś w telewizji, że jak wyjeżdżasz z domu
    > na dłużej niż dwa (albo trzy) dni, to musisz się przemeldować
    > tymczasowo w nowym miejscu.

    Jasne. Zamelduje sie tymczasowo w pociagu ;) A w wakacje
    zapewne na polu kempingowym, albo na naszej dzialce nad
    jeziorem na ktorej tylko przyczepa stoi i kibelek ;) Juz
    to widze w praktyce :)))

    Kira

  • 5. Data: 2005-05-22 14:25:55
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kira <c...@-...pl> writes:

> [...]
    > zapewne na polu kempingowym, albo na naszej dzialce nad
    > jeziorem na ktorej tylko przyczepa stoi i kibelek ;) Juz

    Kolejne martwe prawo. To znaczy takie, którego policja może użyć,
    żeby u*pić kogoś, kogo nie lubi :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 6. Data: 2005-05-22 14:26:25
    Od: "Jakub" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne. Zamelduje sie tymczasowo w pociagu ;) A w wakacje
    > zapewne na polu kempingowym, albo na naszej dzialce nad
    > jeziorem na ktorej tylko przyczepa stoi i kibelek ;) Juz
    > to widze w praktyce :)))

    Z tego co sie orientuje obowiazek istnieje. W przypadku kempingow,
    agroturystyki, hoteli, pensjonatow itd. itp. obowiazek spoczywa na
    wlascicielu obiektu, ktory powinien to zglosic ;-)

    A ze w praktyce nikt tego nie przestrzega...

    Pozdr.

    Kuba