  • Data: 2005-05-17 14:51:06
    Temat: obowiazek podawania zmiany adresu
    Od: "Subversor" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jako ze generalnie nie mam nic do stracenia, postanowilem sie rozeznac czy
    ma sens wczynanie "wojny" ze skokiem w sprawie chociazby czesciowego wyjscia
    (najlepiej calkowitego;) ). Wiec z gory przepraszam za serie byc moze
    glupich albo banalnych pytan, ale zwarzywszy na sytuacje nie chcial bym
    wydawac pieniedzy na prawnika wiedzac ze to w ogole nie ma sensu. I pierwsze
    pytanie :

    Czy isnieje obowiazek podawania zmiany adresu zamieszkania?
    Jedyne co podpisywalem to poreczenie, tam nic nie bylo o tym mowy.
    Czytalem takze regulamin udzielanie kredytow i pozyczek i tam tez o tym nie
    ma mowy.
    Wiec czy mnie to obowiazuje?
    Co gorsza jesli na oswiadczeniu poreczyciela jest bledny adres (nie wiem jak
    to sie stalo, jest to dla mnie zagadka) to wysylane na ten bledny adres
    wezwania do zaplaty uznawane?
    Biorac pod uwage to ze po zwrotkach wierzyciel mogl domyslec sie ze tam nie
    mieszkam jak sie domyslam i mogl to latwo sprawdzic.
    Ponadto czy moze mi pomoc w czyms sytuacja ze (takze nie wiem jak) w danych
    SKOKu po mojej wizycie dowiedzialem sie ze maja moj nowy numer dowodu (dowod
    zmienilem po przeprowadzce) ale adresu z tego dowodu nie.?

    Pozdrawiam
    Subversor