    From: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: o świadczeniu usług droga elektroniczną ....
    Date: Tue, 4 Oct 2005 12:26:15 +0000 (UTC)

    Dnia 04.10.2005 Katrinos <k...@w...pl> napisał/a:
    > szczególności poczty elektronicznej.2. Informację handlową uważa się za
    > zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji,
    > w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres
    > elektroniczny."
    >
    > to czy udostepnione publicznie w bazie na stronie www
    > adresy e-mailowe dirm czemu mają służyć ?
    > przecież każdy ma do nich dostęp (kto ma internet)

    Nie rozumiesz chyba zasady.
    MUSI WYRAZIC ZGODE. Ostatnio napisal do mnie czlowiek na GG.
    Napisal gdzie mnie znalazl, poinformowal mnie ze jest pracownikiem
    firmy XYZ z siedziba w Pcimiu nad Wisla i ze chcialby mi wyslac
    oferte ktora byc moze mnie zainteresuje i zapytal sie, czy moze
    do zrobic i czy mu udostepnie w tym celu adres email. Zapytalem
    sie czego dotyczy oferta, dowiedzialem sie ze taniego, legalnego
    oprogramowania - jako ze bylem zainteresowany nabyciem dwoch kopii
    Adobe Photoshop wyrazilem zgode, zaznaczajac, ze prosze o jednorazowe
    wyslanie oferty - czlowiek mi ja wyslal, nie znalazlem nic mnie
    interesujacego. Ponoc nie dodal mnie do bazy nawet - jesli rzeczywiscie
    tak bylo, to jestem naprawde mile zaskoczony, ze chociaz jedna firma
    potrafi rozsylac oferty do obcych ludzi zgodnie z prawem :-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||