  • 21. Data: 2007-10-12 21:11:22
    Temat: Re: o rejestracji stronek www - raz jeszcze
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał

    > Nie, ponieważ moje czasopismo nie ukazuje się w egzemplarzach. Podobnie
    > jak np. radio też nie daje egzemplarzy swoich audycji.

    Radio nie jest czasopismem, a twoje medium jest :)

  • 22. Data: 2007-10-12 21:12:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Z mojego punktu widzenia strona WWW jest programem komputerowym
    > uruchamianym na specjalizowanym interpreterze.

    Płyta CD z muzyką też?

  • 23. Data: 2007-10-12 21:20:58
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@o...com> writes:

    > Każda strona? Taka hateemelowa też, czy fleszowa głównie?
    >
    > Ale wiesz, że jeśli tak to już w ogóle nie będzie dozwolonego użytku
    > jeśli chodzi np. o muzykę?

    IMO dozwolony użytek obejmuje programy komputerowe generowane przez
    Wordpress (chyba że na tych stronach WWW są programy JavaScript
    przetwarzające jakieś dane, czyli tworzące temporalne bazy danych),
    ale już samego Worpressa ani przeglądarki internetowej nie obejmuje.

    > Bo tym bardziej programem są multimedialne aplikacje, a jak wiadomo
    > - tu o dozwolonym użytku zapomnij.

    Niom.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 24. Data: 2007-10-12 21:21:55
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Płyta CD z muzyką też?

    Oczywiście.

  • 25. Data: 2007-10-12 21:26:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Oczywiście.

    Więc IMO mylisz formę i treść.

  • 26. Data: 2007-10-12 21:48:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Z mojego punktu widzenia strona WWW jest programem komputerowym
    > uruchamianym na specjalizowanym interpreterze.

    Na szczęscie Twój punkt widzenia nie jest ano obowiązujący, ani jedyny :-P

    M.

    PS. Nie pracujesz przypadkiem jako celnik? Bo oni często mają też
    podobny punkt widzenia. W latach '90 jak sprowadzałem np. sterownik,
    podzielili go na częsci, żeby jak najkorzystniej oclić. Niestety, w
    przypadku sprowadzania częsci samochodowych zmontowanych w jedną całość,
    mówią o samochodzie, a nie o blachach, odlewach żeliwnych, kablach i
    gumach :-)

  • 27. Data: 2007-10-13 07:52:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 23:11:22 +0200, Alek napisał(a):

    > Radio nie jest czasopismem

    Jest: art. 7 ust. 2 pkt 3 prawa prasowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 28. Data: 2007-10-13 07:55:38
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 23:20:58 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

> [...]
    > przetwarzające jakieś dane, czyli tworzące temporalne bazy danych), ale
    > już samego Worpressa ani przeglądarki internetowej nie obejmuje.

    Ale dlaczego akurat Wordpress? A jeśli ktoś sam sobie napisze stronkę w
    notatniczku, składającą się wyłącznie z html?
    E, chyba przesadzasz ogólnie.

  • 29. Data: 2007-10-13 11:12:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał

    > Więc IMO mylisz formę i treść.

    OK, program komputerowy to forma, treść to muzyka.

  • 30. Data: 2007-10-13 11:14:56
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Na szczęscie Twój punkt widzenia nie jest ano obowiązujący, ani
    > jedyny :-P

    Kupując egzemplarz książki wchodzisz w posiadanie kilku dekagramów
    papieru. Podobnie, pobierając stronę WWW pobierasz krótki program
    komputerowy.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl