  • 1. Data: 2007-10-12 07:59:19
    Temat: o rejestracji stronek www - raz jeszcze
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Jakby ktoś był ciekaw - jednak się da ;-)

    http://olgierd.bblog.pl/wpis,moj;nowy;organ;prasowy,
    7042.html

    Jestem w lekkim szoku, ponieważ byłem pewien, że sąd odwali mój wniosek z
    hukiem. A jednak okazało się, że jeśli się złoży go prawidłowo, opłaci,
    to sąd nie bardzo ma możliwość badać jego zasadność.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 2. Data: 2007-10-12 10:05:31
    Temat: Re: o rejestracji stronek www - raz jeszcze
    Od: ps <p...@g...pl>

    Olgierd pisze:
    > Jakby ktoś był ciekaw - jednak się da ;-)
    >
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,moj;nowy;organ;prasowy,
    7042.html
    (..)

    A spróbuj teraz aktualizować częściej niż raz w tygodniu :> :D

  • 3. Data: 2007-10-12 10:35:30
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 12:05:31 +0200, ps napisał(a):

    7042.html
    > (..)
    >
    > A spróbuj teraz aktualizować częściej niż raz w tygodniu :> :D

    Nie ma sankcji ;-)

  • 4. Data: 2007-10-12 13:30:11
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

> [...]
    > wniosek z hukiem. A jednak okazało się, że jeśli się złoży go
    > prawidłowo, opłaci, to sąd nie bardzo ma możliwość badać jego

    A dajesz legitymacje prasowe dla fotoreporterow? :P

    Steel

  • 5. Data: 2007-10-12 13:32:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 15:30:11 +0200, Steel napisał(a):

    7042.html

    > A dajesz legitymacje prasowe dla fotoreporterow?

    Teraz już mogę ;-)

  • 6. Data: 2007-10-12 13:34:08
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Teraz już mogę ;-)

    To ja poprosze :)
    jakie trzeba spelniac wymagania?

    Steel

  • 7. Data: 2007-10-12 13:39:42
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 15:34:08 +0200, Steel napisał(a):

    > To ja poprosze
    > jakie trzeba spelniac wymagania?

    Wysokie, moralne, osobowościowe.
    Chłopcy raczej nie mają szans. Preferuję dziewczęta - na staż ;-)

  • 8. Data: 2007-10-12 13:56:13
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.10.2007, o godzinie 15.39.42, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Wysokie, moralne, osobowościowe.
    > Chłopcy raczej nie mają szans. Preferuję dziewczęta - na staż ;-)

    Raczej, czyli szansa jest. :) Zrób promocję dla Andrzeja Ławy. Będzie mógł
    się zasłaniać legitymacją a nie puszką z gazem. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2007-10-12 14:53:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Olgierd wrote:

    > Wysokie, moralne, osobowościowe.
    > Chłopcy raczej nie mają szans. Preferuję dziewczęta - na staż ;-)

    Dyskryminacja ze względu na płeć?! Oj! ;-)

    Piotrek

  • 10. Data: 2007-10-12 17:17:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fen9gn$58c$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > hukiem. A jednak okazało się, że jeśli się złoży go prawidłowo, opłaci,
    > to sąd nie bardzo ma możliwość badać jego zasadność.

    Czy to znaczy, że po każdej zmianie strony musisz bieżący "numer
    czasopisma" przekazać w iluśtam egzemplarzach dla bibliotek?