  • 1. Data: 2010-04-13 17:36:24
    Temat: nowe mieszkanie, rekojmia dewelopera na czesci wspolne
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    jesli kupie mieszkanie od dewelopera, to wiadomo ze mam rekojmie 1/3
    lat od momentu zakupu i podpisania aktu notarialnego.
    jak wyglada jednak kwestia rekojmi dewelopera na czesci wspolne
    budynku, jesli inne mieszkania ktos kupil wczesniej a ktos inny
    pozniej

    rekojmia na czesci wspolne budynku liczy sie od momentu sprzedazy i
    aktu notarialnego pierwszego wlasciciela mieszkania? czy ostatniego?
    czy jakos inaczej?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2010-04-13 21:08:14
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 13-04-2010 19:36, Cyb pisze:
> [...]
    >
    > rekojmia na czesci wspolne budynku liczy sie od momentu sprzedazy i
    > aktu notarialnego pierwszego wlasciciela mieszkania? czy ostatniego?

    Rękojmia na części wspólne liczy się indywidualnie dla każdego
    właściciela, od daty zawarcia umowy ustanawiającej odrębną własność
    lokalu. Rękojmia jest związana za sprzedażą (również umową o dzieło i
    umową o roboty budowlane) i przez to z umową między klientem a deweloperem.

    --
    .B:artek.