  • 1. Data: 2010-04-13 06:53:09
    Temat: Co z mieszkaniem spółdzielcze po rozwodzie
    Od: "Adamek" <a...@t...pl>

    1) Po rozwodzie jeden z małżonków chce odzyskać swój wkład mieszkaniowy
    (mieszkanie lokatorskie, nie spłacone) - i wyprowadzić się.
    lub
    2) Oddać 50% wkładu drugiemu małżonkowi, aby on się wyprowadził.
    ale
    Nie mogą dojść do porozumienia bo jeden twierdzi że nie ma takiej gotówki, a
    drugi żąda astronomicznej kwoty.

    Jak to przeprowadzić?
    Nie przeprowadzono urzedowo podziału majątku.
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-13 13:29:29
    Temat: Re: Co z mieszkaniem spółdzielcze po rozwodzie
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-13 08:53, Adamek pisze:
> [...]
    > drugi żąda astronomicznej kwoty.
    >
    > Jak to przeprowadzić?
    > Nie przeprowadzono urzedowo podziału majątku.

    Jeśli nie załatwiłeś tego na sprawie rozwodowej to masz czas do pół roku
    po rozwodzie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-04-13 13:35:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-13 15:29, Animka pisze:

    > Jeśli nie załatwiłeś tego na sprawie rozwodowej to masz czas do pół roku
    > po rozwodzie.

    FAŁSZ.

    6008

  • 4. Data: 2010-04-13 14:00:43
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Jeśli nie załatwiłeś tego na sprawie rozwodowej to masz czas do pół roku
    po rozwodzie.
    ----------------------------
    a jak nie to co sie stanie?

  • 5. Data: 2010-04-13 14:18:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-13 16:00, wromek pisze:
    > Jeśli nie załatwiłeś tego na sprawie rozwodowej to masz czas do pół roku
    > po rozwodzie.
    > ----------------------------
    > a jak nie to co sie stanie?

    Sądowy podział majątku/ ustalenie co trzeba - kto zostaje w mieszkaniu
    przepadnie.
    Niech się jeszcze specjaliści wypowiedzą, bo może pół roku zmieniono na
    inne.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-04-13 14:21:28
    Od: "Adamek" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugi żąda astronomicznej kwoty.
    >>
    > Jeśli nie załatwiłeś tego na sprawie rozwodowej to masz czas do pół roku

    Zwracałem się do spółdzielni pismem ale bez odpowiedzi.
    Więc jest jakieś inne wyjście?

    Adam

  • 7. Data: 2010-04-13 14:30:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-13 16:21, Adamek pisze:

    > Zwracałem się do spółdzielni pismem ale bez odpowiedzi.
    > Więc jest jakieś inne wyjście?

    Nie do spółdzielnii tylko do sądu o podział majątku i potem z
    postanowieniem sądu dopiero do spółdzielni.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-04-13 15:07:33
    Od: "Adamek" <a...@t...pl>

> [...]
    > Więc jest jakieś inne wyjście?

    Nie do spółdzielnii tylko do sądu o podział majątku i potem z
    postanowieniem sądu dopiero do spółdzielni.

    OK i spóldzielnia postanowi kto zostanie na mieszkaniu??
    Jak ten co ma zostać na mieszkaniu będzie tłumaczył się że nie ma pieniędzy
    na zwrot 50% wartości mieszkania drugiemu b. małżonkowi?
    Adam

  • 9. Data: 2010-04-13 15:27:10
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 13.04.2010 17:07, Adamek wrote:

> [...]
    > Jak ten co ma zostać na mieszkaniu będzie tłumaczył się że nie ma
    > pieniędzy na zwrot 50% wartości mieszkania drugiemu b. małżonkowi?

    Wiec trzeba bedzie razem sie wyniesc...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 10. Data: 2010-04-13 15:29:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-13 17:07, Adamek pisze:

    > Nie do spółdzielnii tylko do sądu o podział majątku i potem z
    > postanowieniem sądu dopiero do spółdzielni.
    >>
    > OK i spóldzielnia postanowi kto zostanie na mieszkaniu??

    To sąd postanowi.

    Albo sami między sobą to uzgodnijcie. Bez sądu.

    > Jak ten co ma zostać na mieszkaniu będzie tłumaczył się że nie ma pieniędzy
    > na zwrot 50% wartości mieszkania drugiemu b. małżonkowi?

    To niech odda mieszkanie (całe) tej drugiej osobie.

    --
    animka