  • 1. Data: 2010-04-12 20:52:56
    Temat: Pornografia znowu
    Od: miodu <o...@g...com>

    Jeden z naszych sąsiadów w zeszłym roku wprowadził całkowity zakaz -
    uwaga - POSIADANIA i rozpowszechniania pornografii. Podobnie jak u
    nas, definicja "pornografii" mocno kuleje, i na dobrą sprawę jeśli
    jakaś babuszka ma na ścianie obok obrazka z Maryją kopię "stworzenia
    Adama" - łamie prawo.

    Że jest to absurd to nie ulega wątpliwości. Natomiast ciekawi mnie
    jedna kwestia. Zabronione jest posiadanie i rozpowszechnianie. A co w
    takim razie z produkcją? Kręcąc film pornograficzny, już od pierwszej
    sekundy gdy pojawią się genitalia jestem automatycznie posiadaczem?

    PS. Czy ktoś zna odpowiednik takiej grupy (tj pl.soc.prawo) na
    Ukrainie, ewentualnie ma znajomego prawnika z tamtych okolic?

  • 2. Data: 2010-04-13 06:40:32
    Temat: Re: Pornografia znowu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqr.googlegroups.com...

    > takim razie z produkcją? Kręcąc film pornograficzny, już od pierwszej
    > sekundy gdy pojawią się genitalia jestem automatycznie posiadaczem?

    prawnikiem nie jestem, ale jak dla mnie oczywistym jest, ze jak sobie
    upieczesz ciasto, to automatycznie masz ciasto, czyli jestes jego
    posiadaczem

  • 3. Data: 2010-04-13 07:50:10
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Kwi, 07:40, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > prawnikiem nie jestem, ale jak dla mnie oczywistym jest, ze jak sobie
    > upieczesz ciasto, to automatycznie masz ciasto, czyli jestes jego
    > posiadaczem

    Dla mnie też, dziwi mnie natomiast brak informacji o zakazaniu
    produkcji, a prawo w takich kwestiach jest zazwyczaj dużo bardziej
    precyzyjne.

    No i teraz szczypta chili aby uczynić sprawę jeszcze zabawniejszą:

    "Porn that is only for medical purposes is allowed" - ma ktoś pomysł
    "co miał poeta na myśli?"

  • 4. Data: 2010-04-13 07:57:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqc.googlegroups.com...

    > Dla mnie też, dziwi mnie natomiast brak informacji o zakazaniu
    > produkcji, a prawo w takich kwestiach jest zazwyczaj dużo bardziej
    > precyzyjne.

    moze dla nich rowniez jest oczywistym, ze nie da sie czegos jednoczesnie
    wyprodukowac i nieposiadac, przynajmniej przez krotka chwile ;)

    > "Porn that is only for medical purposes is allowed"

    sam pisales o braku precyzyjnej definicji, a wiec filmy "przyrodnicze" na
    potrzeby medyczne sa dozwolone, czyli pokazywanie genitaliow itp, na
    potrzeby np lekarzy od chorob wenerycznych czy ginekologow ;)

  • 5. Data: 2010-04-13 08:22:26
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Kwi, 08:57, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > sam pisales o braku precyzyjnej definicji, a wiec filmy "przyrodnicze" na
    > potrzeby medyczne sa dozwolone, czyli pokazywanie genitaliow itp, na
    > potrzeby np lekarzy od chorob wenerycznych czy ginekologow ;)

    Raczej jestem ciekawy czy za tym absurdem stoi jakaś myśl, bo w
    przeciwnym wypadku idę do doktora, mówię że mam problemy ze wzwodem bo
    podnieca mnie np.pornorgafia gdzy dziewczyna je nasiona słonecznika,
    nic takiego nie mogę znaleźć w sieci to muszę nakręcić?

    Poczekam na opinię kogoś kto zna meandry prawa, może spotkał się
    kiedyś z czymś podobnym