  • 1. Data: 2010-04-13 17:33:18
    Temat: Edukacja
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam.
    Czy rodzic pracujący jako nauczyciel może uczyć swoje dziecko w szkole?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-04-13 17:59:12
    Temat: Re: Edukacja
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    news-gazeta napisal:
    > Czy rodzic pracujący jako nauczyciel może uczyć swoje dziecko w szkole?

    Ba! Ostatnio oglądałem obronę, gdzie rodzic był promotorem
    pracy magisterskiej dziecka.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-04-13 18:24:17
    Od: "Alba" <b...@v...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > Czy rodzic pracujący jako nauczyciel może uczyć swoje dziecko w szkole?

    Może

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-04-14 18:44:50
    Od: "newsuser" <k...@g...com>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Witam.
    > Czy rodzic pracujący jako nauczyciel może uczyć swoje dziecko w szkole?
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    nauczyciel nie może uczyć swojego dziecka,
    lekarz nie może leczyć swojego dziecka,
    kucharz nie powinien w żadnym wypadku gotować swojemu dziecku,
    murarz absolutnie nie powinien wybudować domu swojemu dziecku,
    itp.

    wyjątek od reguły:
    jedynie tylko ksiądz może ochrzcić swoje dziecko...

    acha, jeszcze zapomniałem o podstawowej zasadzie, że rodzic nie powinien
    raczej począć swojego dziecka tylko poczekać na kogoś innego aż to zrobi...

    Ben

  • 5. Data: 2010-04-15 18:15:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-14 20:44, newsuser pisze:
    > wyj?tek od regu?y:
    > jedynie tylko ksi?dz mo?e ochrzci? swoje dziecko...

    A co, nie może?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek