    From: "Smejkal" <p...@N...gdansk.supermedia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nowe buty obcieraja noge! co począć?
    Date: Wed, 2 Jun 2004 21:13:37 +0200

    Co zrobic z takim fantem - nowe buty (dosc przyzwoitej firmy!) juz przy
    pierwszym uzyciu poobcierały stopę do bólu (ale tylko jedną!)! Wygoiłem
    nogę, spróbowalem jesczze raz i to samo.. Buty wyglądają świetnie, ale nie
    mogę z nich korzystać... A w momencie zakupu w sklepie wyglądało, że są
    dobre..
    Dziś je odniosłem do reklamacji, ale ciekaw jestem jaka jest szansa na
    skuteczna reklamacje...!? (blisko 300 piechotą nie chodzi ...!)

    Co sądzicie..?!

    PP