  • Data: 2004-06-02 21:14:38
    Temat: Re: nowe buty obcieraja noge! co począć?
    Od: "Smejkal" <p...@N...gdansk.supermedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > masz nikłe szanse ale przez oczekiwanie na odmowę wygoją ci się rany i
    > wtedy mozesz zastosować domową metodę natrzeć trzeba miejsce obcierające
    > w bucie spryskać spirytusem i włożyć w but prawidła lub wypchać go mocno
    > papierem .pozostałość spirytusu możesz skonsumować to nie będziesz się
    > nudził i szybciej minie czas do założenia butów

    Dzięki za rady (lepsze lub gorsze...)

    Rzecz w tym, ze tylko jeden but obciera, że nigdy mi się to z innym obuwiem
    nie zdarzyło, no i że szkoda tych pieniędzy...! Mam jednak nadzieję, że
    sklep (kierując się kupiecką solidnością!) może jednak te buty wymieni...
    ( to w końcu inna sytuacja niż np. z suknią balową zwracana po
    Sylwestrze...!).

    PP