    From: "Piotr" <h...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: no i mnie dopadło
    Date: Fri, 6 Nov 2009 23:41:03 +0100

    Witam,
    Właśnie dostałem pozdrowienia od KWP z mojego miasta z informacją że kierują
    wniosek o sprawdzenie kwalifikacji do prowadzenia pojazdów w ramach
    posiadanych uprawnień :(
    Generalnie wszystko rozumiem i nie neguję ale zaciekawiła mnie jedna
    kwestia: podana jest lista wykroczeń za które uzbierałem punkty i w jednym z
    nich jest napisane że prowadziłem samochód ciężarowy co jest nieprawdą. W
    dowodzie rejestracyjnym jest jak byk że osobowy.
    Czy w związku z tym mam jakieś szanse na podważenie tych decyzji: albo o
    nałożeniu mandatu albo o skierowaniu ww. wniosku? Ewentualnie wycofanie go
    np. powiedzmy z powodu błędów proceduralnych?
    Od tego wykroczenia minęło niecałe 3 miesiące.

    Drugie pytanie: czy dobrze rozumiem że jeśli do chwili ponownego zdania
    egzaminu kontrola drogowa nie zabierze mi prawa jazdy to mogę go legalnie
    używać? Czy w którymś momencie dostaję decyzję o zawieszeniu tych uprawnień
    do czasu zdania egzaminu?

    digressio:
    ww. wniosek dostałem 4 dni po ostatnim wykroczeniu, nawet zanim zdąrzyłem
    zapłacić za nie, nie spodziewałem się że ta machina tak szybko zadziała,

    pozdrawiam
    chyba kierowca