  • Data: 2009-11-07 09:45:58
    Temat: Re: no i mnie dopadło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Nov 2009, witek wrote:

    > raczej :)

    W warunkach, w których takie "przypadki" raczej są losowe, zaś
    nieprzestrzeganiem przepisów zajmuje się istotna większość
    kierujących, spór o znaczek wydaje się być... przesadny ;)

    Ad rem: na .samochody było ostatnio parę burzliwych flejmów,
    związanych z wpadnięciem grupowicza Adama Płaszczycy do worka
    ze "skierowanymi", polecam Piotrowi :)
    (i czytać również co mniej strawne "flejmowate" części, bo
    oprócz obrzucania się błotem zapisali również *tam* konkrety,
    dotyczące uprawnień do prowadzenia).

    Mi wychodzi, że dopiero niezdanie egzaminu oznacza utratę uprawnień.

    pzdr, Gotfryd