  • 71. Data: 2004-12-03 21:10:32
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

    > Antyterrorysci wpadli do mieszkania zabijajac psa i skuwajac dzieci bo...
    >
    > ... szukali skradzionego drewna o wartosci 200 zl..

    Całe szczęście że nie zastrzelili dzieciaków, albo jakichś postronnych osób
    "bo im się amunicja pomyliła". Jedna przypadkowa ofiara i na dodatek tylko
    pies to jak na policję bardzo udana akcja...

    pozdrawiam
    Piotr

  • 72. Data: 2004-12-03 21:11:52
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Skoro wy klamiecie i sad klamie, to czemu ja nie moge raz sobie
    > sklamac?

    Bo nam wolno. A Pana w razie czego zamkniemy (nawet doktorat nie pomoze).
    Mnie to wisi prawde mowiac, Pana wybor.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 73. Data: 2004-12-03 21:21:56
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie obezwladniajac dzieci uzyli przemocy, wiec mozna podciagnac
    > sprawe pod pobicie dzieci przez uzbrojonych bandytow ktorzy wtargneli na
    > podstawie pomowien. Na szczescie nie zabili.

    Pana ostatnie zdanie mowi samo za siebie.
    Policjanici obezwladniajac dzieci uzyli przemocy.
    Takich bzdur dawno nie czytalem.
    Jednak ludzie piszacy na pana temat maja racje.

    EOT.

    bogen-

  • 74. Data: 2004-12-03 21:25:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Bo nam wolno. A Pana w razie czego zamkniemy (nawet doktorat nie pomoze).
    > Mnie to wisi prawde mowiac, Pana wybor.

    Pan policjant? Co wam wolno? Pilnowac porzadku? Ochraniac ludzi? A robicie
    na odwrót. Mnie podobnie "wisi" wasz sitwowy sąd i wasi policjanci-bandyci,
    którzy zamiast ochraniać, biją i mordują niewinnych Polaków.

    W razie czego mozecie sie sami juz zamknac, bo jedynie tam mozecie byc przez
    chwile bezpieczni. Cytuje wiesniackie chamstwo: "(nawet doktorat nie
    pomoze)". Prosze to wyjasnic. No i zapraszam do spróbowania bezpodstawnego
    zamkniecia mnie za pisanie prawdy. Potem pozostanie wam juz tylko Rosjanom
    kible czyscic.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 75. Data: 2004-12-03 21:27:26
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Znów bezczelnie pan coś imputuje. Gdzie tak twierdzę?

    i tu:

    Pan policjant? Co wam wolno? Pilnowac porzadku? Ochraniac ludzi? A robicie
    na odwrót. Mnie podobnie "wisi" wasz sitwowy s?d i wasi policjanci-bandyci,
    którzy zamiast ochraniać, bij? i morduj? niewinnych Polaków.

    bogen

  • 76. Data: 2004-12-03 21:30:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]

    >Policjanici obezwladniajac dzieci uzyli przemocy.
    >Takich bzdur dawno nie czytalem.
    >Jednak ludzie piszacy na pana temat maja racje.

    A w jaki sposob mozna obezwladnic dziecko czy doroslego czlowieka nie
    uzywajac przemocy wobec tej osoby?
    Powiedziec: "Uprzejmie prosze stanac tylem, pobawimy sie tak, ze bedziemy
    cie dziecko wiazac i zakuwac w kajdanki.?"

    Z czym maja racje, ze jest pan idiota?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 77. Data: 2004-12-03 21:32:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Pan policjant? Co wam wolno? Pilnowac porzadku? Ochraniac ludzi? A robicie
    na odwrót. Mnie podobnie "wisi" wasz sitwowy sad i wasi policjanci-bandyci,
    którzy zamiast ochraniać, bija i morduja niewinnych Polaków.

    i tu co?
    znów nie widzę "wszyscy policjanci"

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 78. Data: 2004-12-03 21:34:46
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > No i zapraszam do
    > spróbowania bezpodstawnego zamkniecia mnie za pisanie prawdy.

    Jakie znowu bezpodstawne ? Juz Panu pisalem, ze na kazdego znajdzie sie
    paragraf...

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 79. Data: 2004-12-03 21:38:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Jakie znowu bezpodstawne ? Juz Panu pisalem, ze na kazdego znajdzie sie
    > paragraf...

    No i na pana tez znajdziemy jak bedzie trzeba niekoniecznie paragraf.
    Paragraf moze pan sobie naniesc na tualetna bumage z pana kraju.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 80. Data: 2004-12-03 21:47:33
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > No i na pana tez znajdziemy jak bedzie trzeba niekoniecznie paragraf.

    Pan mi grozi Panie doktorze ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos