  • 251. Data: 2004-12-07 13:13:19
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Pewnie ,ze mozesz.
    >Zostaniesz pouczony z art 233&1 i mozesz gadac co chcesz.
    >Pro0blem bedzie jaki ci udowodnia ze klamales.

    udowodnic ze w danej chwili ktos pamietal jest wrecz niemozliwe.
    Widze 2 mozliwosci:
    -gdy swiadek sam sie przyzna
    -gdy wymysla maszyne czytajacoa z ludzkiego umyslu

    >Raz sie udaje a raz nie.
    >Bardzo madry swiadek ktory klamie nie chce nic powiedziec gdzy ma mhhhh
    powiedzmy uraz tak jak ty do policji.

    ja nie mam urazu do policji tylko do osob ktorych z policja laczy tyko
    fakt posiadania legitymacji i broni.

    P.

  • 252. Data: 2004-12-07 16:56:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości

    >Od kiedy to policja daje grzywny za unikanie przesluchania?
    >Bzdury pan piszesz.

    Olej trolla. Zwykły przygłup (a do tego zbyt leniwy aby przed wysłaniem
    posta sprawdzić w kodeksie).

    Pzdr
    Leszek

  • 253. Data: 2004-12-07 16:58:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > prosze zacytowac, nie posiadam kodeksu.

    Z mózgiem też u ciebie krucho.
    O podstawy twoich "rewelacji" nadal nie można się doprosić.
    Kończ waść, wstydu sobie oszczędź.
    Tu i tak większość ma ciebie za pryszczatą popierdułkę.

  • 254. Data: 2004-12-07 20:52:34
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cp4a35$rtb$1@inews.gazeta.pl...

    > no to moze jakies konkrety.

    Konkrety sa pod tabelka.

    pozdr
    bogen

  • 255. Data: 2004-12-08 10:43:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z mózgiem też u ciebie krucho.
    > O podstawy twoich "rewelacji" nadal nie można się doprosić.
    > Kończ waść, wstydu sobie oszczędź.
    > Tu i tak większość ma ciebie za pryszczatą popierdułkę.

    no to moze zaczniemy od krotkiej prezentacji czlowieka wychowanego,
    kulturalnego i szalenie inteligentnego:

    (adresow nie skracalem gdyz mi sie nie chcialo)

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&hl=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&hl=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&hl=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&hl=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%2
    41%40opal.icpnet.pl&rnum=68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%
    241%40opal.icpnet.pl&rnum=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl=pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241
    %40opal.icpnet.pl&rnum=2

    to tak po krotce,
    w tym natomiast watku doskonale sa zaprezentowane poglądy Pana Leszka,
    Jezeli czlowieku jestes policjantem to mam nadzieje ze twoja kariera
    szybko sie skonczy:

    http://tiny.pl/49c

    kilkakrotnie chwialil Pan metody jakie stosowal hitler, zdaje sie ze to
    podpada pod:

    * Kodeks Karny (Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r z późniejszymi zmianami):
    "Art. 256: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny
    ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2."

    * Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28.03.2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub
    innego totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."

    * Konstytucja RP: "Art. 13: Zakazane jest istnienie partii politycznych i
    innych organizacji odwoływujących się w swoich programach do totalitarnych
    metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych,
    których program lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i
    narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na
    politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur i członkostwa."

    Jestem zmuszony zlozyc doniesienie do prokuratury i zrobie to w styczniu.
    (fakt ze jest Pan policjantem - jezeli jest - niewiele tu zmieni)

    W ten sposob uzyskam Pana dane osobowe,a nastepnie w okolicach wakacji
    zaloze Panu sprawe cywilna, wielokrotnie Pan mnie na tej grupie obrazil,
    i posty w ktorych to Pan robil byly poprzedzone:
    "
    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości "

    wiec w tym momencie zadnego tlumaczenia ze nie chodzilo tutaj
    konkretnie o Przemysława Rokickiego.

    Pozdrawiam Serdecznie.

    P.

    ps.

    co do podstawy prawnej w ktorej jest zawarte iz wezwanie musi byc
    dostarczone
    poczta, nie podam jej, gdyz sa to wewnetrzne procedury policji.
    Nie napisalem ze NIE MOZNA ustnie i ze NIE MOZNA telefonicznie, prosze
    mi slow ktorych nie wypowiedzialem nie wkladac do ust.
    Jedno jest pewne, wezwanie telefonicznie nie daje zadnych podstaw do
    ukarania
    osoby ktora nie stawila sie na przesluchanie, gdyz nie ma zadnego
    dowodu swiadczacego o tym ze oasoba ta wiedziala o przesluchaniu, odebrac
    telefon moze kazdy.

    Co do ukarania grzywna, wzialem pod uwage to co mam napisane na wezwaniu
    sadowym
    wydzial karny. Dlatego tutaj moglem sie pomylic. Jednak swiadczy to o tym
    ze
    tak naprawde policja niewiele moze zrobic gdy ktos odmowi zeznan(nie stawi
    sie) ,
    a tym bardziej strzelac
    jak to powiedzial Rodrig.

  • 256. Data: 2004-12-08 15:20:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > kilkakrotnie chwialil Pan metody jakie stosowal hitler, zdaje sie ze to
    > podpada pod:

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, jesteś zwykłym głupkiem i popierdułką.

    > co do podstawy prawnej w ktorej jest zawarte iz wezwanie musi byc
    > dostarczone
    > poczta, nie podam jej, gdyz sa to wewnetrzne procedury policji.

    Głupiś. Przeczytaj wreszcie ośle KPK i KPoW. (do znalezienia w necie).

    > Jedno jest pewne, wezwanie telefonicznie nie daje zadnych podstaw do
    > ukarania osoby ktora nie stawila sie na przesluchanie,

    Nie trolluj. O karaniu mowy nie było. Stwierdziłeś popierdułko, że wzywać
    można wyłączniue via poczta.
    Zmień grupę bo na tą masz za niski IQ.

    Pzdr
    Leszek

  • 257. Data: 2004-12-08 15:26:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    Gdybm był tak "inteligentny" jak ty smarku to doniósł bym do prokuratury, że
    podżegałeś do ludobójstwa albowiem w jednyej z twoich wypocin napisałeś:
    "
    "no to trzeab wybic wszystkich polakow, po co ryzykowac ze ktorys porwie,
    zabije kogos czy cos ukradnie."

    Odpowiedni artykuł sam sobie wklej.
    (łudziłem się, że to niemożliwe abyś był aż tak głupi, a tu patrz pan;))

  • 258. Data: 2004-12-08 15:46:04
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

> [...]

    > dostarczone
    > poczta, nie podam jej, gdyz sa to wewnetrzne procedury policji.

    Ooo i Ty je znasz?:)))))

    pozdr
    bogen

  • 259. Data: 2004-12-08 16:01:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > "
    > "no to trzeab wybic wszystkich polakow, po co ryzykowac ze ktorys
    porwie,
    > zabije kogos czy cos ukradnie."

    Teraz to mnie swa bystroscia naprawde zes zaskoczyl.
    Wystarczy 2 wczesniejsze posty przeczytac by wiedziec o co chodzi, ale
    trzeba miec choc troche rozumu.

    Prosze isc z tym do prokuratury, zostaniesz wysmiany . (bardzo delikatnie
    mowiac)

    P.

  • 260. Data: 2004-12-08 16:02:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Ooo i Ty je znasz?:)))))

    :-) wiem po prostu jak ja bylem wzywany i znajomi, zreszta mysle ze jest
    dosc logiczne
    ze wezwanie musi byc skuteczne a trudno mowic o takim przy rozmowie
    telefonicznej,
    chyba sie zgodzisz? :-)

    P.