  • 11. Data: 2004-12-03 11:34:04
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ja słyszałem inną wersję
    > po pierwsze, to najpierw tego pana odwiedzili zwykli mundurowi, tyle że
    > pan zaczął wymachiwać im przed twarzami siekierą i groził że ich ubije,

    dzieci tez?

    > dlatego zostali wezwani AT
    > co do psa, to rzucił się na nich więc co mieli zrobić?
    zlapac go, nalozyc mu na szyje petle (takim urządzonkeim jakie hycle maja)
    5 chlopow nie potarfi psa chwycic? Wiedzac ze tam jest pies, wziac
    bron z nabojami usypiajacymi? Dla mnie psy sa cholernie wazne,
    i nie widze w tym momencie zadnego usprawieliwienia.
    Pokazali jego zwloki, 3/4 owczarka niemieckiego, nie jest
    szczegolnie duzy, ani nei jest szczegolnie niebezpieczny.

    P.

  • 12. Data: 2004-12-03 11:34:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a moze jakis link?

    http://uwaga.onet.pl/

    P.

  • 13. Data: 2004-12-03 11:35:10
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:22:14 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "scream" <s...@...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > No dobrze pies to pies - zwierze. Jemy wo?owin? i wieprzowin?, ryby. Nikt
    > jako? po zjedzonych nie p?acze i nie robi tragedii, chocia? niektóre
    > ?winie
    > moga by? inteligentniejsze od psa.
    >
    > Ale co dzieci zrobi?y uzbrojonym po z?by antyterrorystom?

    nic. Bo zostały obezwładnione.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 14. Data: 2004-12-03 11:37:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:30:04 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Fri, 03 Dec 2004 12:07:34 +0100, scream naskrobał(a):

    > oj cicho - psujesz mu atmosfere.

    tak, właśnie wchodzi na obroty. Zaraz napisze że policja zakuła w kajdanki
    niemowlaka, pistolety maszynowe wzięła zeby móc kogoś niewinnego
    przypadkowo zastrzelić.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 15. Data: 2004-12-03 12:23:49
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:34:04 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > dzieci tez?

    Obezwładnić nalezy wszystkich. Dziecko potrafi być niebezpieczne, morze
    czymś rzucić, może dźgnąć nożem, jego zachowania w sytuacji stresowej są
    nieprzewidywalne.

    > zlapac go, nalozyc mu na szyje petle (takim urządzonkeim jakie hycle
    > maja)

    To porada mniej więcej tak samo dobra jak propozycja doktorka, aby AT nie
    odstrzeliwywało zamków w drzwiach, tylko wyrąbywało drzwi siekierką.
    Pętlę to można nałożyć spokojnemu psu, a nie takiemu, który atakuje. Poz
    atym AT to nie hycle. Ich celem jest wykonanie zadania a nie ochrona
    zwierząt.

    > 5 chlopow nie potarfi psa chwycic?

    Pies w starciu z nieuzbrojonym człowiekiem ma przewagę i zwykle wygrywa.
    Walczyłeś kiedyś z atakującym cię psem? Ja tak, i nigdy w życiu nie mam
    zamiaru tego powtarzać. Nie wyobrażasz sobie nawet jak silny i zwinny może
    być mały kundelek. Owszem wydaje się,że psa można konąć albo złapać za
    gardło. Mnie też się tak wydawało. Blizny mam do dzisiaj.

    > Wiedzac ze tam jest pies, wziac
    > bron z nabojami usypiajacymi? Dla mnie psy sa cholernie wazne,

    Ważniejsze niż bezpieczeństwo funkcjonariuszy? Niestety pies stanowi
    zagrożenie i należy je wyeliminowac w najskuteczniejszy sposób. A strzelba
    Palmera wbrew pozorom to bardzo trudne w uzyciu urządzenie.

    > i nie widze w tym momencie zadnego usprawieliwienia.
    > Pokazali jego zwloki, 3/4 owczarka niemieckiego, nie jest
    > szczegolnie duzy, ani nei jest szczegolnie niebezpieczny.

    Ponownie. Walczyłeś kiedyś z psem? Pitbull jest może malutki, ale czy to
    znaczy, że nie jest niebezpieczny?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 16. Data: 2004-12-03 12:29:12
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifjswxkmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > nic. Bo zostały obezwładnione.

    Dla ich własnego bezpieczeństwa. Co by było jakby tatuś z siekierą w
    szamotaninie niechcący przyłożył córeczce w łeb?

    Acid

  • 17. Data: 2004-12-03 12:35:11
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > że policja zakuła w
    > kajdanki niemowlaka, pistolety maszynowe wzięła zeby móc kogoś
    > niewinnego przypadkowo zastrzelić.

    a drewno bylo pozyczone ... :)

    VG

  • 18. Data: 2004-12-03 12:36:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 13:29:12 +0100, Acid <v...@g...pl> napisał:

    > Dla ich własnego bezpieczeństwa. Co by było jakby tatuś z siekierą w
    > szamotaninie niechcący przyłożył córeczce w łeb?

    nie mówiąc już o tym ,ze mogły zachowac się w sposób nieprzewidywalny i np
    rzucić w policjanta czymś cieżkim, na co on zareagowałby odruchowo
    otwierając ogień. I pan doktor miałby znowu o czym pisać. O policjantach,
    którzy zamordowali niewinne dziecko, iże policja nie powinna mieć broni
    palnej jeśi nie potrafi z niej strzelać.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 19. Data: 2004-12-03 12:38:23
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 13:35:11 +0100, Van Gogush <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > a drewno bylo pozyczone ... :)

    albo pochodziło z lasu, który komuniści bezprawnie odebrali, żeby go
    wyciąc, drewno sprzedać a pieniądze wywieźć do Izraela

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 20. Data: 2004-12-03 14:08:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pętlę to można nałożyć spokojnemu psu, a nie takiemu, który atakuje.

    czlowieku, wpada 8 osob do czyjegos mieszkania to co pies "gospodarz" ma
    robic?

> [...]
    strzelba
    > Palmera wbrew pozorom to bardzo trudne w uzyciu urządzenie.

    sorry facet ale funkcjonariusze to brygada antyterrorytyczna i nawet gdyby
    taki psiak uzarl
    goscia nie wiem czy by to poczul to jeden, dwa przy zalozeniu ze bylo tak
    jak kto inny pisal,
    ze juz wczesniej policja sie tam zjawila, wiedziano ze w tym mieskzaniu
    jest pies.
    ich zasranym obowiazkiem bylo sie przygotowac, co za problem zabrac bron z
    nabojami usypiajacymi?
    Byl to zwykly mord. Zreszta z tego co sie orientuje to maja z tej akcji
    nagranie. Zobaczymy jak bylo.

    P.