  • 11. Data: 2007-01-24 07:15:50
    Temat: Re: niezgodnosc z umowa - zepsuty sprzet
    Od: "damianrud" <d...@U...pl>

    > sprzet sie wymienia bo nikt nie naprawia dzis elektroniki panie Buraczany

    Mi taki pendrive sam od siebie tez padl, kosztowal mnie 1GB rok temu 350zł.
    ale nie chcialem walczyc i po prostu go wyrzucilem, tak więc zdarza się,
    mimo właściwego użytkowania pendirvy się psuja

  • 12. Data: 2007-01-24 08:31:51
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "FunkNetz" <f...@f...de> napisał w wiadomości
    > Zastanow sie co napisales ,
    > po pierwsze z jaka umowa ?
    > Jesli juz to zostala zawarta umowa kupno sprzedaz Dorosly czlowiek kupil
    > Pendriva widzialy galy co braly w trakcie normalnej pracy Pendrive ulegl
    > uszkodzeniu i zgodnie z umowa kupno sprzedaz podlega ten sprzet gwarancji lub
    > ewentualnie rekojmii zapoznaj sie z prawem handlowym !

    zawarto umowe sprzedaży działającego Pena- a on nie działa
    ustawodawca dał furtke, że w ciągu 6 miesięcy przyjmuje sie, że towar był
    niezgodny z umową w chwili zakupu
    z Tobą juz EOT

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-01-24 20:39:29
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Cytuje
    "
    zawarto umowe sprzedaży działającego Pena- a on nie działa
    ustawodawca dał furtke, że w ciągu 6 miesięcy przyjmuje sie, że towar był
    niezgodny z umową w chwili zakupu"

    Nie dziala poniewaz ulegl uszkodzeniu a jesli chcesz wiedziec to od tego
    jest gwarancja i rekojmia

    Masz ciekawy tok rozumowania dziecka z przedszkola!