  • 41. Data: 2008-05-26 09:40:52
    Temat: Re: niezdolni do pracy, a jednak zdolni?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia 24 May 2008 14:36:09 +0200, januszek napisał(a):

    > To dobre posunięcie bo system rentowy działa tak, że jak rencista
    > zacznie dorabiać więcej niż <jakaśtamkwota> to renta zostaje wstrzymana.

    No to ja Ci powiem że rencista może mieć dochód/przychód na poziomie
    kilkuset tysięcy i nie będzie miał ani zmniejszonej, ani zawieszonej renty.
    Dlaczego?
    Dlatego że SUS opiera się na kwocie *zadeklarowanej* która nie może być
    niższa niż 60% średniego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw.
    Konia z rzędem temu kto wskazałby mi rencistę który deklaruje kwotę wyższą
    :))))))
    Tym oto sposobem, nasz bohater może zarabiać i kilka milionów i pobierać
    rencinę.

  • 42. Data: 2008-05-26 09:47:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 May 2008, Wojciech Bancer wrote:

    > Dramatyzowanie. W jaki sposób zniesienie _górnego_ limitu zarobków
    > miałoby spowodować rozpoczęcie dumpingu? "Wolno mi więcej zarabiać, więc
    > będę zarabiać mniej, żeby innych wygryźć?". :)

    Dokładnie takie poglądy są wyrażane np. na grupach .foto

    > Studenci też zabierają pracę fachowcom, bo robią za grosze?

    Jak wyżej!

    pzdr, Gotfryd