  • Data: 2004-01-14 16:45:26
    Temat: nieuczciwy adwokat
    Od: "Monika" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój adwokat wyraźnie mnie lakceważy. Skasował pokaźną zaliczkę, pojawił się
    na dwóch pierwszych sprawach i słuch o nim zaginął. Minął rok, a na trzy
    kolejne terminy przysyłał informacje, że termin rozprawy pokrywa mu się z
    innym i przeprasza ale nie może...Dostał upomnienie od sądu, ale chyba nie
    miało to dla niego większego znaczenia, bo na dzisiejszą przysłał zwolnienie
    lekarskie. Zadzwoniłam do jego sekretarki i okazało się, że akurat jest na
    sprawie a potem ma umówionych klientów a jutro ma pięć spraw itd. Zastanawiam
    się jakie prawo pozwala adwokatowi tak bezczelnie kłamać, gdzie mogę napisać
    na niego skargę i jak zrezygnować z jego usług żeby odzyskać zaliczkę.