eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonierzetelna informacja na infolinii bankowej › nierzetelna informacja na infolinii bankowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Michał <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nierzetelna informacja na infolinii bankowej
    Date: Tue, 20 Nov 2007 20:57:32 +0100
    Organization: n...@p...onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <fhvei2$bs4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: n...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195588994 12164 83.1.60.214 (20 Nov 2007 20:03:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2007 20:03:14 +0000 (UTC)
    Mail-Copies-To: n...@p...onet.pl
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:498665
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    chyba wszyscy wiemy jak to jest z infoliniami instytucji finansowych,ciężko
    jest uzyskać wiarygodną informację dzwoniąc tam jeden raz,zazwyczaj wymaga
    to kilku telefonów, aby potwierdzić otrzymane informacje.Tak się stało,że
    zostałem wprowadzony w błąd na takiej infolinii, co skutkowało dla mnie
    stratami finansowymi.Odpowiedzi na reklamację dot.obsługi nie mogę się
    doczekać od trzech miesięcy,pomimo, że instytucja ma tylko dwa tygodnie na
    jej odpowiedź.Czy jest ktoś w stanie wskazać,gdzie można się odwołać,do
    jakiego organu,który mógłby wpłynąć na rzetelność udzielanych informacji
    klientom?Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
    --
    Pozdrawiam
    <M>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1