  • Data: 2005-07-15 11:00:23
    Temat: nieruchomosc bez udzialu w gruncie-darowizna
    Od: "funkacid" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moja rodzina w spadku otrzymala prawo wlasnosci do nieruchomosci ale bez
    udzialu w gruncie (ktory kiedys tam zostal pzekazany do panstwa).
    czy jest mozliwe aby rodzina darowala mi wlasnie to prawo wlasnosci?
    w starostwie dowiedzialem sie, ze pozniej bede mogl sie ubiegac o zwrot tego
    gruntu i dostane go na pewno (niestety teraz panie w starostwie na urlopach).
    Klopot w tym, ze w rodzinie robi sie szum i zaelzy mi na tym, aby ta darowizne
    wykonac jak najszybciej.

    pozdrawiam
    f.